مربیان ایرانی کمتر از خارجی‌ها نیستند/ در هر بازی فقط جنجال می‌بینیم

مسعود اقبالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره افت فوتبال پس از جام جهانی اظهار داشت: سطح کیفی فوتبال ایران نه فقط بعد از جام جهانی که به طور کلی افت کرده و اصلا تحلیلی نمی‌توان روی آن کرد زیرا از ابتدا تا انتهای آن اشتباهاتی زیاد وجود دارد. اگر بخواهیم اشتباهات را روی کاغذ بنویسید هفتاد من کاغذ می‌شود.

مدرس مربیگری در کشورمان در مورد سطح کیفی مربیان و بازیکنان افزود: وقتی زمینه و بستر مهیا نیست، همه چیز به هم می‌ریزد. خودم مدرس کلاس‌ها هستم و مربی تربیت می‌کنم اما وقتی زیرساخت درست نباشد، مربی هم که یک انسان است تحت تاثیر قرار می‌گیرد. آن‌ها کمتر از مربیان خارجی نیستند اما وقتی زمین و زمان مهیا نیستند و استقلال و پرسپولیس دنبال زمین فوتبال هستند، مربیان چه رشدی خواهند کرد؟ این‌ها مشکلات هستند. یک مربی در این شرایط چه کاری می‌تواند کند.



آیا این خبر مفید بود؟

وی در ادامه با انتقاد از وضعیت گفت: لیگ پیشرفت نکرده زیرا در سطح تشکیلاتی و مدیریتی سطح‌مان پایین است و اصلا در فوتبال‌ محوایی باقی نمانده است. کشورهای اطراف‌مان را ببینید. سرمایه‌گذاری اولیه سنگین می‌کنند که ما نمی‌کنیم. نیروهای متخصص کمی به کار می گیریم و به نظرم دیدگاه خوبی به ورزش نداریم.  بحث من فوتبال نیست. در تمام رشته‌ها مشکل داریم. به فوتبال توجه ویژه کردیم و این وضعیت موجود است. در هر بازی جز جنجال و جنگ و دعوا چیزی نمی‌بینیم. تنها راه معالجه را اصلاح ساختار مدیریت می‌بینیم.


بخوانید:  خاطره بازی با ویدیوهای قدیمی





منبع

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

مسعود اقبالی: مربیان ایرانی کمتر از خارجی‌ها نیستند/ در هر بازی فقط جنجال می‌بینیم

کارشناس فوتبال کشورمان در بخش دوم مصاحبه خود با برنا به بیان ضعف‌های فوتبال ایران در شرایط فعلی پرداخت.