مردم برخلاف راهبرد دشمن با حضور پر شور در انتخابات شگفتی می‌آفرینند

حیدری با اشاره به روز چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: به واسطه دیدار بختیاری‌ها با امام خمینی(ره) روز با برکت و کار بزرگ و مقدس است باید از این فضاها برای حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای استفاده کرد، البته باید برنامه‌های این روز در شأن مردم برگزار شود که لازم است برنامه‌ریزی‌ها به خوبی انجام شود، یعنی برنامه‌های شاد و معقول در شأن مردم استان حتی هر شهرستان برگزار شود.

وی افزود: راهبرد دشمن بر این است که انتخابات در کشور برگزار نشود، اگر از این طریق موفق نشد انتخابات را عقب بیندازد، مردم را تحریم و اگر این اتفاقات حاصل نشد مشارکت ضعیف انجام شود، یعنی با تمام امکانات و با استفاده از فضای مجازی، رسانه، اینترنت و ماهواره قصد دارد این راهبردها را پیش ببرد، اما خوشبختانه مردم به لطف خداوند و با هدایت امامین انقلاب همانگونه که زیر موشک دشمن عقب نشینی نکردند همچنان در میدان هستند، امید است انتخابات فوق العاده برگزار شود، کما اینکه بر خلاف کارشکنی‌های دشمن، مردم ایران شگفتی سازند.

به گزارش برنا؛ غلامعلی حیدری اول بهمن ماه در شورای اطلاع رسانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مهم بودن بحث انتخابات، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر اهمیت انتخابات تاکید دارند، گرچه مشارکت، امنیت و سلامت در فرایند انتخابات بسیار مهم است.

وی تاکید کرد: لازم است همه ادارات برای دهه فجر تولید محتوا داشته باشند و عملکردها در راستای مقایسه قبل و بعد از انقلاب باشد، همچنین اطلاع رسانی‌ها در فضای مجازی، خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها انجام شود، می‌توان گفت باید تولید محتوا در زمینه دهه فجر و حتی روز چهارمحال و بختیاری با امید آفرینی، مجاهدت و جهاد تبیین همراه باشد.

بخوانید:  شناسایی و کشف ذخایر جدید معدنی در سیستان و بلوچستان

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: دهه فجر فرصت بزرگ و استثنایی است و باید برنامه‌های این ایام در تراز انقلاب اسلامی و گام دوم برگزار شود، چرا که همه ادارات استانی و شهرستانی نسبت به آذین بندی ادارات خود اقدام کنند، یعنی در شرایطی که دشمن در حال تهدید است پاسخ دندان شکن خواهد بود.

حیدری افزود: برنامه‌های دهه فجر و روز چهارمحال با هدف‌گذاری روی بحث انتخابات انجام شود، حتی اگر بتوان اثرات انقلاب اسلامی از زبان دیگران مثلاً از سوی صاحب نظران دانشگاهی ارائه شود کار بسیار شایسته‌ای خواهد بود، چه بسا مدیران باید از ظرفیت مساجد استفاده کرده و به تبیین اقدامات بپردازند.

به گفته وی، برای راهپیمایی روز ۲۲ بهمن برنامه‌ریزی‌ها در راستای حضور پرشور مردم به همراه سخنران خوب انجام شود.

حیدری با اشاره به اینکه هفتگی با تعدادی از وزرا جلسات و نشست‌هایی در تهران برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این نشست‌ها و جلسات به منظور مطالبات و پیگیری‌ها انجام می‌شود، به طوری‌که در طی یک ماه دو مرتبه با رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص آزادسازی اعتبارات جلسه برگزار شد و حاصل این جلسات این بود که در سال جاری ۲۸۲۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر برای استان اخذ شد.



منبع

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: انتظار می‌رود همه کارها انقلابی، جهادی و دلسوزانه انجام شود چرا که چشم دوست و دشمن بر انتخابات است یعنی باید با ظرافت برنامه‌ریزی‌ها صورت گیرد و همه توان و ظرفیت‌ها به کارگیری شود، چرا که مردم شگفتی سازند و این کارها مشت فولادی به سمت دشمن خواهد بود.

بخوانید:  تبخیر بارش‌ها اثرات خشکسالی را تشدید می کند