مسئولیت سنگین کاپیتانی برای بیرانوند / همه تو را میبینند “بیرو”

بیرانوند در 31 سالگی بسیار باتجربه شده و دیگر آن گلر جوان احساساتی نیست که با برخی رفتارها همه را متعجب کند اما هنوز گاهی اوقات از کوره در می‌رود. گلری در این سطح با کنترل رفتار و ایفای نقش کاپیتانی می‌تواند نقش خود در تیم پرسپولیس را پررنگتر کند.

دروازه‌بان اول تیم ملی از زمانی که کاپیتان پرسپولیس بوده ، نشان داده قدرت رهبری تیم را دارد و باید دید او تا چه زمانی می تواند از عهده این وظیفه خطیر بربیاید.

او در دو بازی گذشته مقابل استقلال تاجیکستان و ملوان که بازوبند را بر بازو داشت داخل زمین توانست تیم را به خوبی جمع و جور کند و حالا نوبت آن رسیده تا گام‌های بعدی را درست بردارد و حواشی مصاحبه‌ها و برخی فعالیت‌های مجازی را هم کنترل کند تا به یک کاپیتان واقعی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، پس از مصدومیت وحید امیری و نیمکت نشینی امید عالیشاه این بار نوبت به علیرضا بیرانوند رسید تا بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو ببندد و وظیفه خطیر رهبری تیم داخل مستطیل سبز را بر عهده داشته باشد.

گلر شماره یک تیم ملی که از نظر فنی بی‌اغراق یکی از بهترین‌ها حتی در سطح قاره آسیا محسوب می‌شود حالا باید بتواند رفتار یک کاپیتان را هم از خود ارائه دهد.

انتهای پیام/



منبع

بخوانید:  تنش با ایران به نفع آمریکا و اسرائیل نمی‌باشد