مشاوره و خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب خانگی

شرکت فیلتر ارگانیک بسیار کم کلید است ، بنابراین هنگام جستجو در اینترنت در زمان واقعی ، اطلاع از وضعیت فعلی آن دشوار است . و از طرفی کیفیت آب خارجشده از دستگاه تصفیه آب بهقدری بالابود که حتی کسانی که هم در قم و هم در تهران تردد داشتند، آب تهران را نمیتوانستند بدون دستگاه تصفیه آب مصرف کنند. دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس حداقل دارای فیلتر می باشد و با افزایش فیلتر های دیگر کیفیت آب تصفیه شده بالاتر می رود. اگر به سیستم اجازه رسیدن به تعادل داده شود، در آن صورت سطح آب نمک (محلول غلیظ تر) از سطح آب خالص بالاتر خواهد رفت. فیلتر شنی جهت فیلتر کردن و زلال سازی آب به روش فیزیکی برای حذف املاح معلق یا مخلوط در آب میباشد. 1- انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، زیر سینکی یا رومیزی کدام بهتر است؟

اما قصد ما این می باشد که یک نوع مدل از این نوع دستگاه را به شما بگویم. 2- مدل دستگاه تصفیه آب خانگی، طبق سلیقه، نیاز و بودجه انتخاب کنید! 5- قیمت بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی، کیفیت دستگاه تضمین سلامت است! به عنوان مثال، هنگام خرید یخچال، به دنبال برندهای محبوب هستید زیرا می توانید از کیفیت آنها مطمئن شوید. آکواجوی با بیش از 500 نمانیدگی فعال در سراسر کشور به مشتریان خود خدمت رسانی میکند. شرکت تصفیه گستر پینار با بیش از دو دهه فعالیت بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان را به خود اختصاص داده است.

برند آکواجوی از سال 1382 فعالیت خود را در ایران آغاز کرده و اولین وارد کننده دستگاه تصفیه آب خانگی است. متاسفانه در سال های اخیر، بسیاری از فروشندگان اقدام به فریب مردم عادی برای خرید دستگاه های متفرقه خود کرده اند. این دستگاهها در زمره قدرتمندترین دستگاههای آبشیرینکن خانگی به شمار میروند و برندهای معروف دستگاه تصفیه آب خانگی دستگاههایی هستند که این سیستم را دارا میباشند. قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی چگونه کار میکنند؟ همین موضوع باعث اهمیت بیشتر کیفیت این قطعات میشود. اگر دستگاه و یا قطعاتی که مونتاژ می شوند ساخت کشور تایوان باشند، به نسبت کالای ایرانی قیمت و کیفیت بالاتری دارند.

بخوانید:  راه کارهای شبکه شرکت بین المللی فناوران اطلاعات بادبان
قیمت بسیار بالا یا بسیار پایین نشانه کیفیت یا بهصرفه بودن نیست. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی به فروشگاه اینترنتی و سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل کنید. وقتی که دستگاه دچار مشکل شد بلافاصله با تکنسین های متخصص در این زمینه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و یا جهت عیب یابی مراجعه کنند. تصفیه آب آبینو نماینده آنلاین آکواجوی است و شما می­توانید برای دریافت اطلاعات و راهنمایی­های لازم در زمینه خرید دستگاه تصفیه آب با کارشناسان آبینو تماس بگیرید. هرگاه دستگاه تصفیه آب شما نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات داشته باشد تکنیسین­ها و کارشناسان آکواجوی شما را همراهی می­کنند. اگر شما بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی امریکایی، تایوانی، ایرانی یا هر برندی را بخرید اما فیلتر استاندارد و بهداشتی نداشته باشید، شما به آب سالم دسترسی ندارید.

لیست فیلتر های تصفیه آب

دستگاه­های تصفیه آب رومیزی بر روی کابینت و پیشخوان آشپزخانه قرار می­گیرند و شما می­توانید رنگ و ظاهر دستگاه را با دکوراسیون داخلی منزلتان هماهنگ کنید. با خرید فیلتر تصفیه آب استاندارد و بهداشتی آکواجوی می­توانید با هر کدام از دستگاه­های تصفیه آب زیرسینکی یا رومیزی به آب سالم دسترسی داشته باشید. دستگاههای فیلتر آب دارای دو خروجی اصلی بوده که اولین خروجی مواد مضر و کثیف موجود در آب را به فاضلاب هدایت کرده و یا به هر راه و روش دیگری از دستگاه خارج میکند و دیگری آب پاکسازی شده را داخل مخزن دستگاه نگهداری میکند تا شما هر زمانی که به آب آشامیدنی نیاز داشتید بتوانید از آن بهره ببرید.

فیلترهای استاندارد آکواجوی را از آبینو بخواهید. از آنجایی که پلاستیکهای بیکیفیت در اثر مرور زمان و همچنین قرار گرفتن در معرض برخی از املاح شیمیایی آب واکنش نشان میدهند و باعث آلودهتر شدن آب موجود در پارچ تصفیه میشوند از این رو زمان انتخاب و خرید دستگاه پارچ تصفیه باید حتماً به کیفیت پلاستیک به کار رفته در فیلتر و بدنه آن توجه کنید. اگر می خواهید دستگاه تصفیه آب خانگی با کیفیتی را خریداری کنید، حتما لازم است که چندین نکته را در نظر بگیرید.

بخوانید:  فرش کاشان ⭐️⭐️⭐️خرید مستقیم فرش از کارخانه فرش کاشان قیمت فرش

دستگاه تصفیه آب خانگی بنا به نوع قطعاتی که در آنها به کار گرفته می شود، قیمت نهایی متفاوتی دارند. در طراحی دو بار گذر که به آن دو پاس نیز گفته می شود، آب شیرین کن صنعتی طی دو مرحله آب را تصفیه و شیرین می کند. بعد از طی مرحله بالا که حذف و از بین بردن ذرات درشت موجود در آب است، آب از شلنگ فیلتر آب به هوزینگ دوم و سوم و فیلتر شماره دو و سه فیلتر آب خانگی روانه میشود. فیلترهای دوم و سوم کلر و مواد جانبی مربوط به آن را جدا میکند. اما خوشبختانه فیلترهای آکواجوی از مواد خوراکی و بهداشتی ساخته می­شوند و food grade هستند. فیلترها یکی از اصلی­ترین بخشهای دستگاه تصفیه آب هستند. دستگاه تصفیه آب خانگی از چندین فیلتر، هوزینگ، مخزن و .. تشکیل شده است که همه در تهیه آبی زلال و سالم نقش اساسی دارند.

این املاح در آغاز ورود به فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی در مرحله ابتدایی، حذف میگردند که این املاح درشت اصولا عبارتند از : شن و ماسه ریز و درشت و گل و رسوب؛ املاحی که باعث بوجود آمدن و تولید سنگ کلیه در انسان میشوند! سموم خطرناک و مضر برای سلامت انسان مثل آرسنیک، آلومینیوم و نیترات شانسی از بین خواهند رفت. فرآیند اولترا فیلتراسیون از فشار هیدرواستاتیک برای عبور آب از میان غشاء نیمه نفوذپذیر بهره می برد. محافظت از پمپ فشار قوی به محافظت مکانیکی و الکتریکی تقسیم می شود که پیش بینی ابزاردقیق های مرتبط با هر یک از الزامات دستگاه تصفیه آب صنعتی است. حتی ریزترین املاح هم نمیتوانند از این مرحله پالایه تصفیه آب عبور کنند. در فیلترهای مرحله چهارم آب با خفگی بسیار از پالایه ممبران عبور داده میشود که یکی از مهمترین قسمتهای دستگاه است و مواد اضافی موجود در آب را در خود نگه میدارد و آب تصفیه شده از بافت ریز فیلتر بیرون میشوند.

بخوانید:  پنجاه دانستنی جالب از سراسر جهان

آب مخلوق زیبایی زیادی دارد، به این معنی است که تا مرحله خرید دستگاه تصفیه آب ششم. به دلیل کاربرد زیادی که در حذف مواد فیزیکی دارند عمر مفید کمتری نسبت به سایر فیلتر ها دارند. شما در زمان خرید دستگاه آب تصفیه کن، علاوه بر قیمت دستگاه باید به مواردی که در آینده برای شما هزینه دارند نیز توجه کنید. علاوه بر موارد بیان شده اگر از وارد شدن این املاح به دستگاه تصفیه آب جلوگیری نشود باید شاهد ضرری به صورت کیپ شدن و گرفتگی و رسوب در مکنده دستگاه تصفیه آب بوده که این عمل عمر قطعات فیلتر آب را پایین آورده و کم میکند.

دستگاه تصفیه آب خانگی

دو مدل فیلتر کارتریجی ساده و اینلاین آکواجوی هر دو به یک صورت آب را تصفیه کرده و تفاوت کیفیتی با هم ندارند. حجم این مخزنها بسته به مدل دستگاه متفاوت است و شما هنگام خرید باید دقت داشته باشید که مدلی را در ذهن داشته و انتخاب کرده باشید که به اندازه نیازتان بتواند آب تصفیه شده را اندوخته سازی کند. افزایش میزان تقاضا، متاسفانه فرصت سواستفاده و فروش دستگاه­ها و فیلترهای تقلبی را فراهم کرده است. فیلترهای استاندارد آکواجوی را از آبینو بخواهید. تنها شرکت­های معتبر می­توانند با اطمینان از کیفیت قطعات دستگاه تصفیه آب، چند سال محصولاتشان را گارانتی تعویض شرکتی کنند. کیفیت آب تصفیه شده هر کدام از انواع دستگاه­های تصفیه آب خانگی آکواجوی تفاوتی با هم ندارند و تفاوت فقط در ظاهر دستگاه، قاپ دار بودن یا نبودن، اندازه منبع و نوع فیلترهای آنها است. ارزان قیمت شدن تنها با استفاده از مواد نامرغوب و فیلترهای بی کیفیت میسر میشود نه با تخفیف های دروغین .

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب