پنجاه دانستنی جالب از سراسر جهان

او در عرض فقط ۳ ثانیه ۱۰۰ کیلومتر در ساعت سرعت می‌گیرد. رکوردی که حتی سریع‌ترین خودروهای فراری هم نتوانسته‌اند بشکنند. ۵۷.۵۰٪ جمعیت جهان هیچگاه در طول حیات خود از تلفن استفاده نکرده اند. ۲۱- یک اسب در طول یک سال ۷ برابر وزن بدن خود غذا مصرف می‌کند.

کتابراه

در واقع برای اولین بار در قرن ۱۶ میلادی این گل دوست داشتنی به هلند برده شده است و زادگاه اصلی آن کشور ایران و آسیای مرکزی می باشد. حلزون ها از ۳ سال تا ۶ سال می توانند به خواب زمستانی بروند. نقاش معروف «لئوناردو داوینچی» معروف ترین نقاشی خود به نام «لبخند مونالیزا» را نه تاریخ زد و نه امضا کرد. تمامی حقوق این وب سایت برای کرد تودی محفوظ می باشد، هرگونه کپی برداری از محتویات فقط با ذکر منبع مجاز است. برای عضویت در خبرنامه آقای املاک شماره خود را وارد کنید. در سال ۱۹۸۱، متوسط ​​سن خریداران خانه تنها ۳۱ سال داشت که با وضعیت اقتصادی در ۴۰ سال گذشته این آمار تغییر کرده است.

زنان و زایمان

متوسط عمر زنان ژاپنی 84 سال است؛ در حالیکه متوسط عمر زنان بوتسوانایی (کشوری در جنوب آفریقا) بیشتر از 39 سال نیست. کپی و بازنشر مطالب و یا بخشی از یک مطلب سایت سماتک ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد . صدای ” مومو ” گاو ها در کشورهای مختلف جهان با هم متفاوت است، آنها لهجه های خاص خود را دارند درست مثل انسان.

کانال 😨اطلاعات عجیب😱

امیدواریم از اطلاعاتی که در این بخش از سایت برفانک تقدیم تان کردیم بهره کافی دانستنی های جالب دنیا را برده باشید. 84-در هرم خئوپوس در مصر كه 2600 سال قبل از مبلاد ساخته شده است، به اندازه‌اي سنگ به كار رفته كه مي‌توان با آن ديواري آجري به ارتفاع 50 سانتي‌متر دور دنيا ساخت. 91-تعداد انسان‌هايي كه به وسيله خر كشته مي‌شوند، از انسان‌هايي كه در سانحه هوايي مي‌ميرند بيشتر است. 84 -قلب یک جوجه تیغی در حالت عادی ۱۹۰ بار در دقیقه میزند که دوران خواب زمستانی به ۲۰ بار در دقیقه کاهش می یابد.

  • براساس اعلام سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو)، از سال 2012 ، 50.5 درصد از جمعیت جهان، شامل افراد زیر 30 سال بود.
  • گل لاله– نام زنجبیل که یکی از بهترین گیاهان دارویی می باشد در کتاب مقدس، قرآن مجید و تلمود آورده شده است.
  • هر روز یک هفتم جمعیت جهان یعنی 800 میلیون نفر گرسنه می مانند.
بخوانید:  بزرگترین پرتال رزرو اتاق فرار های ایران پلازا | allescape

پنجاه دانستنی جالب از سراسر جهان صاحبان این کافی شاپ ها قصد مسموم کردن شما را ندارند و علت آن به دلیل آب دریای خاص در این منطقه می باشد . پرندگان نر توانایی زیادی برای جلب توجه پرندگان ماده دارند . مطالعه در مورد پرندگان به این موضوع اشاره می کند که پرندگان نر همراه با ظاهری جذاب تنها می توانند سیگنالهای یکنواختی را ایجاد کنند . طبق مطالعات انجام شده ، رنگ های روشن در منقار پرندگان معمولاً برای نرها وجود دارد و باعث می شود که توجه زیادی به آن ها جلب شود و معمولاً در فصل های جفت گیری رنگ منقار ها جذاب تر خواهد شد . مهندسی های بسیار پیچیده در برج پیزا به کار رفته است که همگان آن را می دانند .