معرفی، قیمت و خرید کباب پز گازی مدل افروزش ۱۰۱ دارای پایه تمام کابینت | villasaze

معرفی، قیمت و خرید کباب پز گازی مدل افروزش ۱۰۱ دارای پایه تمام کابینت | villasaze گاهی اوقات در رستوران های بزرگ و تالار های پذیرای مشکل طبخ غذا با تعداد بالا روبرو هستیم، استفاده از کباب پز تابشی بهترین راهکار برای حل این مشکل است. این نوع کباب پزها در مدل های اتوماتیک و دستی اقدام به پخت انواع کباب های ایرانی مینمایند، که بهترین مزیت آنها پخت پر سرعت و با دقت کباب است. منقل و کباب پز به صورت برقی، ذغالی و گازی در بازار موجود است، مدل‌های ذغالی دارای بوی دود هستند و طعمی طبیعی به غذا می‌دهد در صورتی که انواع برقی و گازی آن دود تولید نمی‌کند. انواع منقل و کباب پز ذغالی به دلیل ایجاد دود، برای استفاده در آپارتمان مناسب نبوده و بیشتر در خانه‌های حیاط‌دار و یا کباب پز ارزان باغ مناسب است. در برخی از مدل‌های جدیدتر می‌تواند چندین سوخت را استفاده کند به طور مثال هم ذغال و هم گاز را می‌توانید برای طبخ مورد استفاده قرار دهید.

باربیکیو لاکچری ریما

برای سفارش این محصول متناسب با سایز باربیکیو خریداری شده کافی است تا سبد را با باربیکیو مد نظر خود در سبد خرید خود قرار داده تا هم سایز باربیکیو سبد نیز برای شما ارسال گردد. تابه گریل پارس نوین مدل PEC به منظور استفاده روی شعله مستقیم آتش و زغال طراحی و ساخته شده است. از این محصول برای طبخ انواع مواد غذایی به صورت گریل استفاده می شود. انواع استیک، برگر و سبزیجات گریل شده را می توان به کمک این تابه طبخ کرد. بدنه این دسته از کباب پز ها از استنلس استیل با حدود یک میلی متر، ضد زنگ، دو لایه و قابل شست و شو می باشد.

بخوانید:  خرید تیشرت مردانه Y-3 مدل 29454

باربیکیو طرح شعله

دستگاه کباب پز به علت کوچک بودن و سبک بودن و سهولت در جابجایی کاربرد فراوانی دارد و همچنین بدلیل طراحی بسیار زیبا حتی برای مصارف خانگی در بالکن منازل قابل استفاده می باشد. این مدل هم همانطور که از نامش نیز مشخص است توسط برق عمل پخت و پز را انجام می دهد و از لحاظ کارایی دقیقا شبیه به مدل های گازی می باشند. در بسته بندی این کباب پز کلی متعلقات و لوازم دیگه نیز ارائه میشود، تا شما شاهد یک پک کامل و جامع باشید، و تقریبا دیگه نیازی به هیچ چیز جزء زغال نداشته باشید.

خرید باربیکیو مدل جامی بلند

در مقابل، با استفاده از کباب پز گازی، همه جای مرغ یا گوشتی که برای کباب زدن در نظر گرفته اید به صورت متناسب می پزد. کباب پزهای برقی نیز همان طور که از نام آن ها پیداست، از برق به عنوان منبع انرژی خود استفاده می کنند. توصیه ما به شما این است که اگر به دنبال یک کباب پز هستید که بتوانید آن را با خود به مسافرت، پیک نیک و طبیعت گردی ببرید؛ هرگز مدل برقی را انتخاب نکنید.

  • این دستگاه ها انواع و اقسام مختلفی دارند و هر یک ویژگی های منحصر به فردی را به خود اختصاص می دهند.
  • کباب پز دادلیسان 14 سیخ یک کباب پز ایستاده است که با گاز شهری و یا گاز مایع (پیک نیک) کار میکند.
  • یکی از تجهیزات پخت فست فود و رستوران ها کباب پز ایستاده است که با استفاده از گاز، کباب و جوجه را پخته و طبخ می کند.
  • هرچه کباب پزها اندازه و ابعاد بزرگ تری داشته باشند؛ به این معناست که مواد اولیه بیشتری در تهیه و تولید آن ها مورد استفاده قرار گرفته است و به همین دلیل قیمت نسبتا بالاتری خواهند داشت.
  • با استفاده از قطعات یدکی ارائه شده در وب سایت آتش مهر با خیال راحت مدت زمان طولانی تری از باربیکوی خود استفاده نمایید و هرگز با کمبود قطعه مواجه نخواهید شد.
  • در این بخش قصد داریم به تقسیم بندی انواع کباب پزها براساس ظاهر و کارایی آن ها بپردازیم.
بخوانید:  عکس های زیبا از مدل کناف سقف 2021-کناف آوگون

کباب کردن انواع گوشت، ماهی، مرغ و… در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌پذیرد، خرید آن مستلزم داشتن اطلاعاتی است که در این مقاله به بیان آن‌ها می‌پردازیم. این مدل ها با زیبایی و جذابیت ظاهری خود می توانند یک انتخاب عالی برای تغییر دکوراسیون و دیزاین باغ، حیاط یا تراس شما باشند. این نوع از کباب پزها به طور معمول با سنگ های جذاب و زیبای زینتی تزیین می شوند و به همین دلیل ظاهر بسیار متفاوتی دارند.