عکس های زیبا از مدل کناف سقف 2021-کناف آوگون

اجرای کناف نه تنها برای سقف که برای دیوار هم ظاهری منحصر به فرد و زیبا در دکور منزل خصوصا سالن را ایجاد می کند. کناف کاری دیوار پشت تلویزیون از رایج ترین راه ها برای دیزاین دیوار است که در مقاله دیگری به جدیدترین مدل کناف دیوار پشت ال سی دی پرداخته شده است. اتاق نشیمن و سالن پذیرایی مکانی برای جمع شدن خانواده و دوستان در کنار هم است و از این رو نقش به سزایی را در دکوراسیون داخلی منزل ایفا می کند. اتاق نشیمن دارای جزییات فراوانی است از دیوار ها و سقف و نورپردازی تا چیدمان مبلمان همه باید با هم متناسب باشند و باید در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و یا بازسازی خانه مورد توجه قرار گیرند. در بازسازی اتاق نشیمن باید به کفپوش ، دیوارها و سقف آن توجه کرد .

برای روشنی این دسته از سقف‌ها می‌توان از هالوژن‌های به کار رفته در داخل سقف کناف استفاده نمود. کناف در ایجاد یک فضای آرامش بخش بوسیله باکس کناف و نورمخفی میتواند بسیار موثر باشد. به گونه ای که شاهد استفاده از انواع طرح های هندسی در سقف و دیوار کناف دکوراتیو میباشیم.

مدل آرایش با رژ قرمز

در ادامه این مطلب از ساختمانچی با ما همراه باشید تا با ویژگی ها، مزایا و کاربرد آن بیش تر آشنا شوید. ولی علاوه بر آن در دیوار های اتاق، آشپزخانه، دیوار پشت تلویزیون و راه پله نیز استفاده می شود. معمولا کناف‌های بدون گچ‌بری آسیب‌پذیری بیشتری نسبت به کلاف‌های دارای گچ‌بری دارند. پس در صورت انتخاب این مدل کناف در نگهداری آن دقت بیشتری در نظر بگیرید و سقف را در برابر ضربه و مشکلاتی مانند سوراخ شدن، آسیب دیدن گوشه‌ها و از بین رفتن نوار چسب‌ها محافظت کنید. اجرای این مدل سقف برای سقف‌های دارای ارتفاع کم نامناسب است و باعث می‌شود سقف محیط کوتاه‌تر و فضا کوچک‌تر دیده شود.

بخوانید:  سقف کاذب چیست فروش کناف سقف کاذب سمیران دکور اجرای کناف

بسته به نوع فضا و مکان مورد استفاده، می‌توان بهترین طرح را برای سقف در جدیدترین طرح کناف سقف نظر گرفت. بیشترین مدل‌هایی که در سقف کناف دکوراتیو استفاده می‌شوند، مدل‌های سقف کناف گنبدی شکل، سقف کاذب تونلی، سقف کناف با حاشیه ساده، سقف کاذب کمانی، سقف کناف با نور مخفی، سقف کناف منحنی و قوسی هستند. سالن پذیرایی یکی از مکان هایی است که کناف سقف مستطیلی در آن کاربرد بسیاری دارد.

عکس های زیبا از مدل کناف سقف 2021-کناف آوگون

اگر خیلی کم زیر نوار چسب قرار دهید .با استفاده از لایه دوم با تاول مواجه خواهید شد. اتصالات و جابجایی این طرح کناف به سادگی و با سرعت بالا انجام می شد و اگر قصد بازسازی سقف منزل خود را دارید، با هزینه ای بسیار کم و در کوتاه ترین زمان می توانید به دکوراسیون دلخواه خود دست پیدا کنید. کناف مستطیل ساده به عنوان منتخب ترین طرح کناف سقف شناخته می شود. کناف سقف مستطیلی به کناف مدرن معروف اند که ظاهر خواستنی و لطیفی را به سقف پذیرایی می بخشند. به طور کلی كناف كاري سقف از نظر نوع ساختار به دو دسته یکپارچه و مشبک تقسیم بندی می گردد.

  • ۱۰- باز بودن دست طراح و اجرا کننده کناف جهت طراحی و اجرای انواع مدل کناف سقف و دیوار.
  • استفاده از کناف برای طراحی پذیرایی نیز از ایده های منحصر بفرد می باشد.
  • با استفاده از سقف کناف می توانید، سقف خانه یا محل کار را زیبا تر و درخشان تر کنید اما به شرطی که نکات اجرای آن را به طور کامل و دقیق رعایت کنید تا سقف به صورت تخصصی و استاندارد طراحی شود.
  • در این سایت می‌توانید تمامی خدمات مورد نیاز برای پیشبرد پروژه خود را از ابتدا تا انتها بیابید.
بخوانید:  لوله بازکنی تهران

سقف کناف مدلی از سقف کاذب می باشد که به دو صورت ثابت و متحرک هر کدام در جای مخصوصی استفاده می گردد. امروزه استفاده از کناف در طراحی دکوراسیون منزل بسیار رواج پیدا کرده و طرفداران زیادی پیدا کرده است . از کناف می توان در همه نقاط خانه از جمله پذیرایی ،اتاق خواب و آشپزخانه استفاده نمود . معمولا طرح کناف سقف پذیرایی از نورپردازی و رنگ آمیزی های متنوع و خاصی برخوردار است، زیرا این قسمت از منزل جلوی چشم بوده و مهمترین مکان در هر خانه ای محسوب می شود.

سقف کاذب :

نمونه زیر را ببینید با استفاده از ورقه‌های مسی علاوه بر زیبایی، محدوده جزیره اشپزخانه را به طور ویژه مشخص کرده است. انواع طرح های سالن – پذیرایی – اتاق خواب کودک و بزرگ سال انواع طرح های سالن برای اجرای کناف در این مجموعه گنجانده شده است.با در اختیار داشتن این البوم نمونه کار … مدل کناف سقف مدل های کناف سقف زیباترین مدل کناف سقف مدل کناف مدلهای جدید کناف … اما نگران نباشید برای راهرو طرح‌های متنوعی وجود دارد که مطمئنا با سلیقه‌ای که دارید می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. امروزه کناف‌ها در رنگ بندی و اشکال مختلف مربعی، مستطیلی، دایره‌ای و طرح‌های متفاوت دیگر ساخته می‌شوند که به راحتی می‌توان با سبک دکوراسیون داخلی بهترین طرح را انتخاب نمود. برای انتخاب مدل کناف سقفی راهرویی باید نکات کلیدی مهمی را در نظر بگیرید.

شما می توانید برای مشاهده نمونه کارهای شرکت شارین آرک با شماره تلفن ۹۱۰۰۷۰۰۵-۰۲۱ در تماس باشید. کناف دور لوستر از مهمترین قسمت های سقف سالن است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد. در عکس های زیر نمونه هایی از کناف دور لوستر پذیرایی را می توانید ببینید. در برخی مواقع سقف فقط در قسمت وسط سالن دیرازین می شود و تنها کناف دور لوستر دیده می شود. در بیشتر مدل ها برای نورپردازی بهتر علاوه بر دور لوستر دور تا دور سقف نیز کناف کاری می شود اما سادگی مدل حفظ می شود.

بخوانید:  فروشگاه آنلاین لوستر، مبل و لوازم دکوری منزل

۶۰ طراحی دکوراسیون داخلی ۲۰۲۳ در خانه های شیک و متفاوت

سپس به فاصله ۶۰ سانتیمتر داخل رانر نصب شده پروفیل های استاد را قرار میدهیم و در نهایت پانل را از دو طرف به پروفیل استاد پیچ میکنیم. شرکت کالکر بزرگترین مجری پیاده سازی سقف های کشسان و طرح های سه بعدی در ایران می باشد که با بالاترین کیفیت و بهترین پشتیبانی در خدمت شما دوستان عزیز می باشد. در صورت نیاز می‌توان این سقف را از محل اتصال جدا کرده و مجددا نصب کرد.

کناف یا سقف کاذب یکی از همین دکوراسیون های زیبا می باشد که جلوه ای خارق العاده به فضای خانه می بخشد . در صورتی که تمایل داشته باشید که کناف سقف اتاق خواب را به ویژه کلاسیک طراحی کنید از لوسترهای پر زرق و برق باید استفاده کنید. برای طرح کناف سقف اتاق خواب طرح های مختلف بسیاری وجود دارد که ما به شما پیشنهاد می کنیم از طرح های زیبا و خلاقانه برای سقف ااق خواب استفاده کنید.