مقایسه ارومیه، تبریز و کیش برای تجربه سفر سه روزه

شهر تبریز نیز همانند شهر ارومیه در زمستان شاهد بارندگی‌های بسیار زیادی بوده است؛ به دلیل این هوای سرد و حتی بسته شدن راه‌ها تبریز در زمستان بسیار خلوت است.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

ما در این مقاله سفر به سه شهر ارومیه، تبریز و منطقه کیش را برای شما توضیح داده‌ایم. هر سه این شهر‌ها برای سفر کردن مناسب هستند. تنها گزینه‌ای که می‌بایست به آن توجه کنید این است که شهر‌های ارومیه و تبریز در فصل زمستان دمایی بسیار پایین و بارش سنگین برف را تجربه می‌کنند؛ اگر اهل سرما و یخبندان نباشید سفر در زمستان به این دو شهر برای شما خوشایند نیست. همچنین منطقه کیش جز مناطق گرمسیر ایران به شمار می‌رود و بهتر است در فصل‌های مهر یا اواخر سال به این منطقه سفر کنید.

3

رایج‌ترین سؤالی که ذهن مسافران را به خود درگیر می‌کند این است که بهترین زمان برای رفتن به کیش چه زمانی است؟ برای پاسخ به این سؤال باید بگوییم که زمان مشخصی برای سفر کردن وجود ندارد؛ شما می‌توانید با آگاه شدن از برگزاری جشنواره‌ها و ایونت‌های متفاوت زمان مناسبی برای مسافرت خود تعیین کنید.

با نزدیک شدن به سال نو همه افراد به فکر گردش و سفر کردن هستند؛ ‌یشتر افراد مردد هستند که به کدام شهر زیبای کشور پهناورمان سفرکنند. ما در این مقاله قصد داریم بین سه شهر ارومیه، تبریز و کیش بهترین گزینه را انتخاب کنیم. اگر شما نیز دچار چنین چالشی شده‌اید، تا انتهای مقاله ما را همراهی نمایید.

بخوانید:  تصویر متفاوت مهران غفوریان در زخم کاری 2+ تصویر

ارومیه جز یکی از شهر‌های بینظیر برای مقاصد گردشگری در ایران به شمار می‌آید. شما برای اینکه تصمیم بهتری برای رفتن به سفر بگیرید، باید آگاه باشید که ارومیه در چه فصل‌هایی از سال آب و هوای بهتری دارد.

همه شهر‌های کشور برای سفر کردن مناسب هستند، اما گاهی اوقات فرد تمایل دارد برحسب علاقه و سلیقه‌ای که دارد، شهر مناسب‌تری برای سفر و گذراندن اوقات فراغت خود انتخاب کند. اگر دچار این درگیری شده‌اید، از خودتان چند سؤال بپرسید؛ اولین سؤال این است که به چه آب و هوایی علاقمند هستید؟ شهر‌های تفریحی را بیشتر می‌پسندید یا شهر‌های باستانی را؟ با جواب دادن به چند سؤال تا حد زیادی می‌توانید تصمیم خود را نهایی کنید. ما در این مقاله با توضیحات مختصری در این باره، برای تصمیم‌گیری بهتر شما را یاری می‌کنیم.

سفر به شهر ارومیه

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که گاهی دوست دارید از شلوغی و آلودگی شهر‌ها دور شوید و مدتی را در طبیعت بگذرانید. در این میان کیش و مناطق جنوبی بهترین گزینه برای شما به حساب می‌آیند. تور کنید در فضای آرام و هوایی متعدل کنار دریا بنشینید و فقط به صدای ساحل و موج آب گوش دهید؛ چنین فضایی می‌تواند روحیه شما را سرزنده‌تر کرده و یک تجربه خاطره‌انگیز برای شما بسازد.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است



 

شهر تبریز در تابستان آب و هوایی خنک به خود می‌گیرد؛ این امر باعث می‌شود در تابستان‌ها درصد زیادی از افراد به این شهر سفر کنند.

بخوانید:  همجواری دانش بنیان‌ها موجب خلق فناوری ها جدید می‌شود

 

اما اگر بخواهیم به صورت کلی از نظر آب و هوایی بیان کنیم باید بگوییم که منطقه کیش جز مناطق گرمسیر کشور است و آب و هوای سرد در این منطقه به ندرت دیده می‌شود. شما می‌توانید در هر فصلی از سال که مایل هستید به این منطقه باشکوه و زیبا سفر کنید.

سخن پایانی

2

سفر به شهر تبریز

به صورت کلی استان آذربایجان غربی دارای آب و هوایی سرد و کوهستانی است. ما به شما توصیه می‌کنیم در اوایل فصل تابستان تا اواسط ماه شهریور به این شهر سفر کنید. اما اگر جز آن دسته از افرادی هستید که به شلوغی و تجمع تمایلی ندارید بهتر است در فصل زمستان به شهر بروید. البته باید بدانید شهر ارومیه در فصل زمستان سرد و یخبندان است.

در مورد آب و هوای تبریز باید بگوییم که این شهر در فصل زمستان دمایی پایین و هوایی سرد به خود می‌گیرد. اگر قصد سفر به این شهر باشکوه را دارید، بهتر است در تابستان بروید.

همچنین لازم به ذکر است هتل‌های بسیار باشکوه و مدرنی در شهر ارومیه ساخته شده است. قیمت این هتل‌ها به میزان امکاناتی که دارند، متغییر است.


آیا این خبر مفید بود؟

مقاله به انتها رسیده است؛ ‌امیدواریم توانسته باشیم شما را برای سفر به این شهر‌ها یاری کنیم. از همراهی شما کمال تقدیر و تشکر را داریم.

 

اگر به دنبال پایتخت گردشگری در ایران هستید، تبریز بهترین گزینه برای شما است. تبریز به دلیل مردمی مهمان نواز و خون گرم جز دسته شهر‌های گردشگردی و پررونق کشور محسوب می‌شود.

بخوانید:  گوگل کروم به سه ویژگی هوش‌مصنوعی مجهز می‌شود

همچنین شهر تبریز در تابستان هرسال جشنواره‌های متعددی را برگزار می‌کند. این جشنواره‌ها شامل برنامه‌های جذابی مثل نمایشگاه هنری، نمایشگاه فرهنگی و و… می‌باشد. پیشنهاد می‌کنیم برای یکبار هم که شده سفر به این شهر باشکوه را تجربه کنید.

سفر به منطقه کیش