گوگل کروم به سه ویژگی هوش‌مصنوعی مجهز می‌شود

دستیار متنی جدید کروم هم به عنوان یک ابزار آزمایشی راه‌اندازی خواهد شد که به کاربران کمک می‌کند متن از جمله نظرات گوگل یا ایمیل و پست‌های رسانه‌های اجتماعی را پیش‌نویس کنند.

گوگل کروم به سه ویژگی هوش‌مصنوعی مجهز می‌شود

انتهای پیام/



منبع

 

قابلیت سازمان‌دهنده برگه یا Tab Organizer تقریباً همان کاری را که می‌گوید، انجام می‌دهد. به این ترتیب که هوش مصنوعیِ داخلی به طور خودکار روش‌هایی را برای طبقه‌بندی هر برگه باز در پنجره‌های کروم شما و گزینه ایجاد گروه‌ها را پیشنهاد می‌دهد.

 

اگر تعداد زیادی برگه تکرارشونده‌ی باز دارید، این امکان می‌تواند برای شما مفید باشد. وقتی روی «سازماندهی برگه‌های مشابه» کلیک می‌کنید، هوش مصنوعی صفحات باز را بر اساس موضوعات با هم جمع می‌کند.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری برنا؛ افزونه‌های جدید گوگل‌کروم شامل یک سازمان‌دهنده برگه (TAB)، یک دستیار متن و نیز گزینه‌ای برای سفارشی‌سازی آثار هنری و تِم‌ها در سراسر مرورگر است.

 

برای فعال‌کردن این ویژگی‌های جدید، کلید «هوش مصنوعی تجربی» باید در صفحه تنظیمات (که در منوی کشویی سه نقطه‌ای یافت می‌شود) روشن شود.

برای فعال‌کردن این قابلیت هنگام راه‌اندازی، باید گزینه «به من در نوشتن کمک کن» را انتخاب کنید تا ابزار هوش مصنوعی جملات شما را کامل کند یا گزینه‌هایی برای ادامه متن پیشنهاد دهد.

برای استفاده از ویژگی سفارشی‌سازی تِم‌های مرورگر کروم، کاربر باید دکمه «Customize Chrome» را در پانل کناری انتخاب کند و بعد از کلیک‌کردن روی «Change theme» به هوش مصنوعی دستور دهد تا یک تِم سفارشی برایش ایجاد کند.

گوگل کروم به سه ویژگی هوش‌مصنوعی مجهز می‌شود

 

بخوانید:  «گوسفند سیاه» تنها نماینده ایران در جشنواره گیومری ارمنستان