مورایس نیاز به معرفی و تمجید ندارد/ به خاطر جام جهانی در سپاهان ماندم

سلمانی در خصوص وضعیت خود در سپاهان گفت: با سپاهان هنوز قرارداد دارم و به حضورم در تیم ادامه می‌دهم. در نقل و انتقالات صحبت‌های زیادی در خصوص جدایی من از سپاهان مطرح شد. پیشنهاداتی هم داشتم. هم تیم‌های داخلی خواستار حضور من بودند و هم چند پیشنهاد خارجی به دستم رسید اما تصمیم بر این شد که یک سال دیگر هم در سپاهان بمانم.

وی افزود: بابت حضورش در اصفهان بسیار خوشحالم زیرا می‌توانیم از او نکات بسیار زیادی یاد بگیریم و پیشرفت کنیم. در مجموع چیزی جز کیفیت فنی او و دانش بالایش با توجه به گذشته اش نمی‌توان گفت و بی‌انصافی است اگر این رزومه زیر سوال برود.

هافبک سپاهان گفت: مورایس در همین مدت کوتاه هم تفاوت خود را با سایر مربیان نشان داده است.

وی گفت: درباره آینده نمی توان اظهارنظر کرد اما پایان امسال همه چیز مشخص خواهد شد. ترجیح دادم به خاطر برگزاری جام جهانی قطر در سپاهان بمانم و در ایران به فوتبالم ادامه دهم. 90 درصد از دلایل مربوط به حضورم در سپاهان همین مساله است و می‌خواهم با درخشش در لیگ به تیم ملی برسم.

یاسین سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص کادر فنی جدید سپاهان و کار زیر نظر ژوزه مورایس اظهار داشت: آقای مورایس اصلا نیازی به معرفی و تمجید و از این قبیل مسائل ندارد. او واقعا مربی بزرگی است و در تیم‌هایی بسیار بزرگ کار کرده. رزومه پربار او نمایانگر کیفیت او است. واقعا خوشحالم که ژوزه به سپاهان آمده است و می‌توانیم از توانایی‌های او استفاده کنیم.

بخوانید:  سرمایه‌گذاری چین برای تحقیق در حوزه فناوری‌های وب ۳.۰

501

خبرنگار: علی رضایی

یاسین سلمانی: مورایس نیاز به معرفی و تمجید ندارد/ به خاطر جام جهانی در سپاهان ماندم
انتهای پیام//





منبع

هافبک جوان سپاهانی‌ها درباره اینکه آیا تفاوتی بین مورایس و دیگر سرمربی‌ها احساس کرده یا خیر عنوان کرد: مورایس در همین مدت کوتاه هم تفاوت خود را با سایر مربیان نشان داده است. ما متوجه این تفاوت کیفیت شده‌ایم و خودم می‌توانم به جرات بگویم او یکی از بهترین مربیانی است که به فوتبال ایران اضافه شده است. ای کاش بتوانیم چیزهای زیادی یاد بگیریم و از او استفاده‌ای بهینه کنیم.

|