رزمندگان قزوین برای دفاع از حریم ولایت و ارزشها آماده جانفشانی هستند

 



منبع مداحی و سوگواری به مناسبت ماه محرم و تجلیل از خانوئاده شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه های این مراسم بود.

سردار رفیعی آتانی در این مراسم گفت: به روح بلند شهیدان از صدر اسلام تا دوران مبارزات درود و صلوات می فرستیم و قدردان بزرگانی چون شهید انصاری، رجایی، بابایی و لشکری و حسن پور و سه هزار ستاره پرآوازه و قهرمانان ارتش، آزادگان بزرگ، جانبازان، مدافعان حرم، حاج قاسم سلیمانی و ابومهندس و هزاران شهید دیگر هستیم و یادشان را زنده نگه می داریم.

سردار آتانی تصریح کرد: بیش از ۱۰ هزار رزمنده در جبهه مقاومت ثبت نام کردند و آماده حضور در جبهه بودند که ۲۴۰۰ نفر برای دفاع از حریم حرم و شکستن هیمنه دروغین دشمنان اعزام شوند.

در ادامه مادر شهید مدافع حرم زکریا شیری خاطراتی از فرزند شهیدش بازگو کرد که حاضران را تحت تاثیر قرار داد.

000

در این مراسم که آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، سردار محمدرضا فلاح زاده( ابوباقر) جانشین سپاه قدس، سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان، رجحانی معاون عمرانی استانداری قزوین، سردار عراقی،  فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده شهدا  حضور داشتند  در ابتدای برنامه از یک شهید گمنام تجلیل و استقبال شد.

image_2022_8_12-0_20_58_833_thC

انتهای پیام

انتهای پیام

وی گفت: به حرمت خون شهدای مدافع حرم همواره آماده و پابه کار هستیم تا غفلت از اهل بیت در گذشته جبران شود.

در این مراسم پیکر یک شهید گمنام دفاع مقدس نیز تشییع شد.

فرمانده سپاه استان قزوین یادآور شد: رزمندگان ما ۶۴۰ نفر داوطلبانه برای دفاع از حریم حرم به جبهه رفتند و افتخار آفریدند.

بخوانید:  شکست مقابل ملوان در برد آسیایی تاثیر داشت/ سپاهان بعد از گل نهم هم عطش داشت

وی افزود: رزمندگان قزوین بیش از  ۷ دوره بصورت یگان از سال ۹۳ در جبهه مقاومت بودند و منشا خیر و برکت شدند که سردار عراقی و آذربایجانی از آن جمله هستند.

سردار آتانی اظهار داشت: قزوین در همه عرصه های مهم از جمله رزمایش مومنانه، مبارزه با ویروس کرونا و دوران سازندگی و عمران آماده خدمت به مردم است.

image_2022_8_12-0_20_59_660_MvV

وی بیان کرد: به فرماندهان ارشد سپاه اعلام می کنیم روی رزمندگان قزوین حساب ویژه باز کنید زیرا بسیجیان این خطه برای دفاع از انقلاب و آرمان های اسلامی آماده هستند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم روز پنجشنبه در شبستان امیرالمومنین (ع) مسجد النبی (ص) قزوین برگزار شد.

این رزمنده در سال ۶۷ در منطقه زبیدات عراق به فیض شهادت رسید که پیکر شهید در تفحص شهدای هشت سال دفاع مقدس در زبیدات عراق شناسایی شد.