میزبانی بیش از ٢٠٠ شهروندان و بیماران خاص در جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی بوستان لاله


میزبانی بیش از ٢٠٠ شهروندان و بیماران خاص در جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی بوستان لاله

مدیر تربیت بدنی منطقه۶ از موفقیت در میزبانی از رویداد و جشنواره فرامنطقه‌ای و بزرگ شهری در آمفی تأتر بوستان لاله خبر داد و گفت: میزبانی بیش از ٢٠٠ شهروند تهرانی نتیجه یک کار مشارکتی هماهنگ بین ادارات ورزش، سلامت و هیئت ورزش همگانی و انجمن بیماران خاص استان تهران است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا،  نیما دارین مدیر تربیت بدنی منطقه۶ گفت: جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی بوستان لاله در منطقه ۶ با حضور پرشور شهروندان و انجمن بیماران خاص (هموفیلی، دیابت، ام اس و …) با اجراء استیج جشن و شادی برای عموم شهروندان و اجرای ورزش باستانی زورخانه ای، اجرای هنر‌های رزمی، رقص آئینی، بازی‌های فکری، دارت، بازی‌های بنری، بازی‌های بومی و محلی، مینی گلف و …؛ و ارائه خدمات سلامت محور شامل غربالگری دیابت و اندازه گیری BMI، فشار خون و مشاوره تغذیه و…. نیز انجام گردید.

وی افزود: سرکار خانم فرهادی زاد نائب رئیس کمیته ملی المپیک، جناب آقای ایرجی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و جمعی از مدیران شهری با حضور گرم خود زینت بخش این مراسم بودند

دارین در پایان خاطر نشان کرد: در این جشنواره رخداد‌ها طوری طراحی شده بود تا شهروندان و بیماران خاص بتوانند همراه با خانواده خود، برای ساعاتی سرگرم شوند و تحقق این فضای شادمانه و معنوی در منطقه٦ افتخار و دستاوردی بزرگ برای قلب ورزش همگانی پایتخت بود.

وی ادامه داد: در پایان این مراسم از ۲۶ نفر از ورزشکارانی که در مسابقات جهانی و کشوری بیماران خاص مقام آورده بودند تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

بخوانید:  راستگرایان هندو یک مسجد را در هند ویران کردند

انتهای پیام/



منبع