میزبانی خوزستانی های از سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت دوشنبه‌ ۱۷ اردیبهشت طی آیینی مسیر حرکت خود را از شلمچه به سمت مشهد مقدس آغاز خواهد کرد و شامگاه ولادت امام رضا(ع) وارد مشهد خواهد شد.

او گفت: کاروان دو امدادی جاده ولایت در استان خوزستان حرکت خود را از محل ورود امام رضا(ع) در شلمچه آغاز و سپس مسیر حرکت امام رضا(ع) در ایران را تا مشهد مقدس به مسافت دو هزار و ۳۰۰ کیلومتر طی خواهند کرد و با عبور از شهرهای خرمشهر، آبادان، کارون، اهواز، رامهرمز و بهبهان وارد استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حمید بنی تمیم امروز ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: کاروان جاده ولایت مزین به پرچم آستان قدس رضوی روز یکشنبه وارد استان خوزستان خواهد شد و دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه طی آیین افتتاحیه‌ای از مشهد شهدای شلمچه مسیر خود را به سمت مشهد الرضا آغاز خواهد کرد.

بنی تمیم در پایان ضمن اشاره به جلسه های متعدد انجام شده برای هماهنگی و اقدام های لازم در این زمینه، اضافه کرد: از مجموعه وزارت ورزش و جوانان، مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و همکارانم در اداره های کل سایر استان ها بابت اهتمام ویژه به این امر قدردانی می کنم و از جامعه ورزش و جوانان استان خوزستان درخواست می کنم این فرصت ویژه را مغتنم شمرده و از حضور این کاروان در استان خوزستان حداکثر استفاده را ببرند و میزبانی شایسته از این حرکت بزرگ فرهنگی داشته باشند.

بخوانید:  آمادگی ستاد مدیریت بحران سازمان منطقه آزاد انزلی برای مقابله با حوادث احتمالی

میزبانی خوزستانی های از سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت

انتهای پیام/



منبع

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان با اشاره به ضرورت تبیین جایگاه فرهنگ و پیوند مقوله های فرهنگی و ورزش افزود: سیزدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی جاده ولایت با هدف گرامیداشت دهه کرامت و انتخاب شعار”امام هشتم، فرهنگ، ورزش، معنویت” می‌تواند فرهنگ و منش پهلوانی و ارزش های اعتقادی را در ورزش به جلوه های پررنگی نمایان کند.