گردهمایی معاونان امور ورزش ادارات کل ورزش و جوانان کشور در مشهد



به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: این رویداد ملی در چارچوب تبیین سیاست ها و رویکردهای جدید معاونت امور جوانان با ایجاد نگرش، ارتقای دانش و تعالی بینش متولیان این حوزه از سیزدهم اردیبهشت تا امروز برگزار شد.

علیرضا تاج فیروز افزود: ایجاد مفاهمه کلان ملی در خصوص برنامه ریزی امور جوانان در چارچوب استقرار نظام برنامه محور تحول آفرین، با قابلیت پایش عملکرد و پاسخگویی به انتظارات و مطالبات گسترده و به حق جوانان در ایجاد همگرایی، بهره گیری از خرد جمعی، تبادل تجربیات موفق، معرفی طرح های الگویی و موفق به ویژه با اولویت مهارت آفرینی اشتغال جوانان، ازدواج، توسعه مشارکت های مدنی، اجتماعی و اقتصادی از دیگر برنامه های این گردهمایی بود.

وی ادامه داد: معرفی برنامه ها و الگوهای موفق کاری و هم اندیشی پیرامون تدوین خط مشی ها، بازنگری در دستورالعمل ها و آسیب شناسی اقدامات و فعالیت ها برای ترسیم افق های روشن کاری در سال ۱۴۰۳ از دیگر اهداف گردهمایی بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار کرد: برگزاری پنل های چهارگانه در دفاتر امور جوانان وزارت،در حوزه های کاری«هماهنگی و نظارت بر امور جوانان»،«طرح های ملی و فراگیر جوانان»،«مشارکت های مردمی و فعالیت های داوطلبانه جوانان» و «برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان» به ریاست مدیران کل ستادی نیز در دستور کار قرار گرفت.

تاج افزود: در دوره تحولی برنامه‌ای حوزه امور جوانان وزارت ورزش وجوانان، به بازآرایی سرمایه های اجتماعی، تقویت جایگاه قانونی وزارت به عنوان متولی امور جوانان و پای کار آوردن همه دستگاهها و سازمانهای مرتبط برای پاسخگویی به انتظارات و مطالبات به حق جوانان نیاز است.

بخوانید:  هوس زیاد شیرینی‌ خوردن را با این ویتامین‌ها کنترل کنید!



منبع