میهمانی بزرگ عید غدیر در بندرعباس برگزار می‌شود/راه‌های مشارکت مردم در جشن چندکیلومتری غدیر

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان به مشارکت  و کمک به این جشن می‌توانند عدد ۱ را به سامانه۱۰۰۰۶۵۰۰ ارسال کرده و یا با شماره ۰۹۳۸۱۵۳۲۱۸۷ تماس حاصل کرده و نحوه مشارکت خود را اعلام کنند.

موسوی تاکید‌کرد: موکب‌ها در رسته های مختلف چون،کودک و نوجوان، بازی و سرگرمی، سرود، خدمات پزشکی، پذیرایی، خدمات قرآنی، فرهنگی، هنری و جهادی فعالیت خواهند کرد و فضایی ایجاد شده است که هر کس هر خدمتی که می‌تواند در این میهمانی بزرگ ارائه کند. 


میهمانی بزرگ عید غدیر در بندرعباس برگزار می‌شود/راه‌های مشارکت مردم در جشن چندکیلومتری غدیر

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی موسوی سخنگوی جبهه مردمی ستاد غدیر استان هرمزگان در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت ایام پیش‌رو اظهارداشت: غدیر یکی از مهم‌ترین اعیاد اسلامی است که خداوند تبارک و تعالی در این ایام که سه روز نیز به طول انجامیده است دین را بر مردم کامل کرده و نعمت را بر تمام خلایق تمام کرده است. 


سخنگوی جبهه مردمی ستاد مردمی غدیر استان هرمزگان، بیان‌کرد: برای ایام الله غدیر برنامه‌ریزی کرده‌ایم که برای اولین بار ” میهمانی بزرگ عید غدیر ” را در شهر بندرعباس؛ حد فاصل اسکله مسافربری شهید حقانی، تا بازار ماهی‌فروشان برگزار کنیم و برای این مهم فراخوان‌هایی زده شده است.

بخوانید:  سرپرست معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معرفی شد

 

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی خاطرنشان کرد: جای تامل دارد که ما بفهمیم واقعه مهمی چون عید غدیر را چگونه برای فرزندان خود تبیین کنیم، این وظیفه ماست که این عید بزرگ را برای همگان شرح دهیم و مانند قومی که چند ماه پس از غدیر بعد از رحلت پیامبر ولایت را نپذیرفته و انکار کردند نباشیم، البته در کنار همه این اتفاقات ناگوار تاریخی، امروز ما مشاهده می‌کنیم که افراد می‌خواهند با فرزندان و همسر و پدر و مادر و حتی پدر و مادر بزرگشان در این جشن شرکت کنند و ولایت امیرالمؤمنین علی علیه السلام را جشن بگیرند که جای خوشحالی و شکرگزاری دارد.





منبع

موسوی عنوان‌کرد: همه ما در تلاش هستیم تا جشن عید غدیر را بزرگ و باشکوه برگزار کردیم و برای این مهم بنا است از ظرفیت گروه‌های مردمی استفاده شود. 


|