شرکت ویستا، بازوی سرمایهگذاری ایرانسل در کسبوکارهای نوپا، در غرفه ایرانسل در این نمایشگاه حضور دارد و میزبان تیمهای خلاق و نوآور در اکوسیستم استارتاپی کشور است.
خبرگزاری برنا-گروه علمی و فناوری؛ ایران در سومین روز نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ که در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران در حال برگزاری است، از دکتر محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت همراه، میزبانی کرد.
معرفی بخشهای مختلف مجموعه ایرانسل لبز از جمله مرکز نوآوری، مرکز تحقیق و توسعه، آکادمی و مرکز تعمیر قطعات نیز از دیگر بخشهای غرفه ایرانسل است.
سرویسهای دیجیتال ایرانسل که در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ به علاقهمندان سبک زندگی دیجیتال معرفی و عرضه میشود، نسل جدید سوپر اپلیکیشن «ایرانسلمن»، تلویزیون اینترنتی «لنز»، سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال «یلونام»، سرویس تبلیغات هوشمند و دیجیتال «یلو ادوایز»، بازار دیجیتال API «یلو هاب»، پلتفرم جامع آموزش آنلاین «دانا»، سرویس اشتراک ویدیو با امکان کسب درآمد «راویتو»، سرویس پیشواز ویدیویی، پلتفرم جامع انتشار و استریم موسیقی، خدمات آهنگ پیشواز و بستر کسب درآمد برای صاحبان اثر صوتی «ریتم» و سامانه امن دسترسی کودکان و نوجوانان به محتوای مناسب «سیمبا» است.
آیا این خبر مفید بود؟
«اتاق خبر» غرفه ایرانسل در سالن ۳۸ نیز میزبان خبرنگاران و اهالی رسانه است. ایرانسل اولین اپراتور ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، با رویکرد برنامه جامع «تحول دیجیتال»، در سالن اصلی (۳۸) و سالن ۸و۹ بیستوششمین نمایشگاه بینالمللی الکامپ شرکت کرده و آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را در حوزههای مختلف فناوریهای ارتباطی، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، تا ۸ تیرماه از ساعت ۸ تا ۱۶، به بازدیدکنندگان و علاقهمندان معرفی میکند.
همچنین ایرانسل حامی رویداد جانبی «الکام تاکز» است که در روزهای نمایشگاه با هدف بررسی آخرین تحولات، روندها و چالشهای اکوسیستم نوآوری ایران در قالب پنلها و سخنرانیها برگزار میشود. آکادمی ایرانسل همه روزه سخنرانیهای تخصصیای را در موضوعاتی مانند تحول دیجیتال، متاورس، هوش مصنوعی و تحلیل داده، بلاک چین و فینتک را در غرفه ایرانسل در سالن ۸و۹ برگزار میکند.
ارائه محصولات نرمافزاری تولید شده توسط ایرانسل برای استفاده در بخشهای منابع انسانی سازمانها و شرکتها، از جمله سامانه تیکتینگ داخلی iCare، سامانه مدیریت کلان پروژهها BDM، سامانه افزایش تعامل درونسازمانی iShine و سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان IPF، از دیگر بخشهای غرفه ایرانسل است.
همچنین در این نمایشگاه، ایرانسل آماده گفتوگو با شرکتهای مختلف تولید کننده داخلی است تا در زمینه بومیسازی هر چه بیشتر محصولات و خدمات مورد نیاز خود گام بردارد.
بخش دیگر غرفه ایرانسل در این نمایشگاه، ارائه آخرین دستاوردهای ایرانسل در حوزه کسبوکار مسئولانه، پایداری و سرمایهگذاری اجتماعی است و علاقهمندان میتوانند با کارشناسان این بخش ایرانسل، درباره موضوعات مورد تمرکز ایرانسل از جمله پایداری کسبوکار، کاهش شکاف دیجیتال، محیط کار پایدار، کاهش رد پای کربن و … گفتوگو کنند.
غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، مانند نمایشگاههای گذشته، تحت پوشش شبکه نسل پنج تلفنهمراه 5G است و بازدید کنندگان میتوانند کاربستهای (usecase) مختلف 5G را با ایرانسل تجربه کنند.
ایرانسل در غرفه خود در الکامپ ۱۴۰۲، محصولات ارتباطی مانند سیمکارت، گوشی تلفنهمراه و انواع مودم را عرضه میکند و کارشناسان فروش و ارتباط با مشتریان، به سؤالات احتمالی مشترکان درباره تجربه کاربریشان پاسخ میدهند. همچنین در این بخش، خدمات گفتوگوی آنلاین و پشتیبانی کاربران ناشنوا نیز ارائه و از سرویس «شایا» به عنوان شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل، با هدف تحول فضای کسبوکار، خصوصاً در گسترش فرهنگ مشتریمداری، رونمایی میشود.
اسماعیلی با بیان این موضوع که بازار دیجیتال API ایرانسل، میتواند در سامانههای مرتبط با بلیط فروشی زیرمجموعه وزارت ارشاد به کار گرفته شود گفت: فعالیتهای ایرانسل برای ایجاد سبک زندگی دیجیتال در میان مردم، سبد کاملی است که میتوان از این ظرفیتها برای گسترش خدمات دیجیتال در اعتلای فرهنگ و هنر نیز بهره گرفت.