نشست هم اندیشی داوطلبین انتخابات مجلس با اعضای هیأت اجرایی و نظارت

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شهریار با اشاره به نقش داوطلبین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نقش اصلی شما به عنوان داوطلبین که از نخبه های جامعه محسوب میشوید در تشویق مردم جهت حضور حداکثری و ایجاد شور و شوق فضای انتخابات است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شهریار تصریح کرد: تضمین دو مولفه امنیت و سلامت منجر به شکل گیری رقابتی سالم و حضور حداکثری مردم خواهد شد.

انتهای پیام/



منبع

وی با اشاره به ایجاد بستر و زیرساخت‌های مناسب در حوزه انتخابیه شهرستان های شهریار، ملارد و قدس افزود: تمام تلاش حوزه انتخابیه شهریار، ملارد و قدس در برگزاری انتخاباتی بدون حاشیه نصب العین نمودن چهار راهبرد مقام معظم رهبری است.

به گزارش  خبرگزاری برنا از تهران، علیرضا فاتحی نژاد سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شهریار در نشست هم اندیشی داوطلبین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اعضای هیأت اجرایی و نظارت ادامه داد: مقام معظم رهبری از همان ابتدای سال با تاکید بر چهار مولفه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت راهبرد و نقشه راه انتخابات را برای دستندرکاران انتخابات ترسیم نمودند.

فاتحی نژاد ادامه داد: مشارکت حداکثری برای نظام و انقلاب یک رکن مهم و برنامه ریزی و ترغیب مردم برای جلب مشارکت مردمی اساس کار ستاد انتخابات شهرستان شهریار است.

وی ادامه داد: قرارگیری در برهه حساس کنونی که دشمنان و معاندین سعی در ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی دارند، حضور حداکثری در انتخابات یک تکلیف و وظیفه شرعی و الهی است. فاتحی نژاد با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش رو افزود: این دوره از انتخابات دارای اهمیتی به اندازه خود نظام است و شرکت در پای صندوق های رأی، سبب تقویت نظام خواهد شد.

بخوانید:  الزام ثبت نرخ شن و ماسه توسط واحدهای تولیدی در سامانه 124.ir