نمایندگان مجلس

اسماعیل کوثری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، ‌ صولت مرتضوی را گزینه بسیار خوبی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و گفت: با توجه به مسوولیت‌های آقای مرتضوی و ارتباطش با مجلس می‌توان پیش‌بینی کرد که او با رای بسیار بالایی برای وزارت کار انتخاب می‌شود.

بابایی کارنامی: مرتضوی از هر نظر مقبولیت لازم برای تصدی وزارت کار را دارد

به گزارش خبرگزاری برنا؛ پس از عدم کسب رأی اعتماد محمدهادی زاهدی وفا، برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، سید صولت مرتضوی را به عنوان وزیر پیشنهادی این وزارتخانه به مجلس معرفی کرد.

اظهارات تعدادی از نمایندگان موافق با گزینه پیشنهادی وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شرح زیر است:

بابایی کارنامی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سوابق و رزومه وزیر پیشنهادی متناسب با مسئولیت پیشنهادی به وی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

انتهای پیام/





در نامه رئیس‌جمهور خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی برای معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمده است: «در اجرای اصل (۱۳۳) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، بدینوسیله جناب آقای دکتر سید صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به همراه مشخصات، سوابق و رئوس برنامه ایشان جهت اخذ رأی اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌نمایم.»

بشیری: وزیر پیشنهادی کار از همه ظرفیت‌ها برای توجه به وزارت تعاون استفاده کند

سید کریم حسینی یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی وزیر پیشنهادی کار را شخصیت باتجربه و موثری در دولت دانست و گفت: آقای مرتضوی با توجه به ارتباطات خوب و تجاربی که در جاهای مختلف داشتند، می توانند دغدغه‌هایی که در خصوص این وزارتخانه وجود دارد را برطرف کرده و پاسخگوی مجلس باشد.

بخوانید:  شغل جدید و عجیب برای بهترین گلزن انگلیس+ فیلم

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع

نامه معرفی مرتضوی در روز یکشنبه ۲۴ مهر، در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد و وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی بلافاصله با حضور در کمیسیون‌های تخصصی مربوطه، برنامه‌های خود برای مدیریت وزارت کار را تشریح کرد و به سؤالات نمایندگان ملت پاسخ داد.

کوثری: مرتضوی می‌تواند رای اکثریت مجلس را بدست آورد

بشیری عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظر نمایندگان مجلس درباره وزارت صولت مرتضوی مثبت است، گفت: امیدواریم با توجه به ارتباطی که صولت مرتضوی با دولت داشته و در دولت کار کرده است، برای بخشی از کشور که نیاز به توجه بیشتر و بهتری دارد از همه ظرفیت ها استفاده کند.

حسینی: صولت مرتضوی می‌تواند دغدغه‌های مرتبط با وزارت کار را برطرف کند

مرتضوی ۶۱ ساله پیش از این سمت‌هایی چون بخشداری و معاونت فرمانداری تا استانداری و معاونت سیاسی وزارت کشور را دارا بوده و به گفته معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، تنوع و سطوح مسئولیت‌های اجرایی وی به گونه‌ای است که به خوبی از عهده مسئولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برمی‌آید.