نکونام باید به نیروهای بومی بها بدهد/ فولاد کار سختی برابر الفیصلی دارد

انتهای پیام//





وی در مورد نگرانی‌هایی که برای هواداران این تیم ایجاده شده است، تاکید کرد: این تیم و نتایجی که کسب می کند تنها دلخوشی مردم شریف خوزستان است و می بینم که هواداران و پیشکسوتان این تیم از شرایط فعلی فولاد راضی نیستند و بابت این اتفاقات خیلی نگران هستند.

حمیدی در آستانه دیدار فولاد برابر الفصیلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: بازی مهم و سختی پیش روی فولاد است و امیدوارم این تیم با وجود نتایج بدی که در بازی های اخیرش در لیگ ایران کسب کرده است، بتواند جبران مافات کرده و با نتیجه خوب میدان را ترک کند. در حال حاضر فولاد تنها نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و اسم ایران در این دیدار مطرح است و همه ایرانی ها دوست دارند که فولاد در این بازی نتیجه خوبی را کسب کند و نماینده شایسته ای برای فوتبال ما باشد.

حمیدی خاطرنشان کرد: زمانی راست و چپ فولاد را بازیکنانی مانند حسین کعبی و علی بداوی تشکیل می دادند که بارها برای این تیم گلزنی کردند اما در حال حاضر بازیکنانی مانند این دو ستاره خوزستانی را در ترکیب فولاد نمی بینیم که این موضوع برای همه ما ناراحت کننده است. من برای جواد نکونام احترام ویژه ای قائل هستم اما او باید به حرف دل هواداران و پیشکسوتان اهمیت بیشتری بدهد و به نیروهای بومی تیمش را اهمیت بدهد. 

لفته حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط این روزهای فولاد اظهار داشت: متاسفانه در بازی های اخیر شاهد نتایج ضعیفی از فولادی ها بودیم، نتایجی که نشان می دهد این تیم در حال حاضر از فرم خوبی برخوردار نیست.

بخوانید:  نتیجه تحقیقات دانشگاه شریف روی جلد معتبرترین مجله رشته شیمی تجزیه در جهان اختصاص پیدا کرد


لفته حمیدی: نکونام باید به نیروهای بومی بها بدهد/ فولاد کار سختی برابر الفیصلی دارد

وی در پایان افزود: فولاد تیمی است که سابقه قهرمانی در لیگ برتر ایران را در کارنامه دارد و حیف است که به این روز افتاده و نتایجی ضعیفی را کسب کرده است. این تیم تنها دلخوشی مردم شریف خوزستان است و این هواداران نباید به خاطر نتایج ضعیف فولاد غصه بخورند و نگران باشد.





منبع

پیشکسوت فولاد گفت: امیدوارم فولاد بتواند در لیگ قهرمانان آسیا به ناکامی‌های اخیر خود پایان ببخشد.