هیچ پروژه‌ای که منجر به کاهش سهم مردم استان اصفهان شود اجرا نشده است/ پروژه کوهرنگ ۳ در زمان مقرر اجرایی خواهد شد

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر احمد وحیدی وزیر کشور، شامگاه بیست و هفتم آبان ماه، پس از حضور در نشست بررسی مسائل حوضه آبریز زاینده‌رود در جمع خبرنگاران، گفت: حامل سلام ریاست جمهوری به مردم اصفهان و کشاورزان پرتلاش استان هستیم.
وی ادامه داد: حضور ما برای دو امر مهم به اصفهان رقم خورد نخست شنیدن دغدغه‌ها و سپس تبیین آنچه که در حوضه زاینده‌رود اتفاق افتاده است.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: در این نشست از مدیریت استان، خبرگان دانشگاهی، نمایندگان صنف کشاورزان و نمایندگان استان حضور داشتند و مسائل استان بیان و موارد توسط وزیر نیرو تبیین شد.
دکتر وحیدی عنوان کرد: تصور می‌کنم توضیحات روشنگر و قانع کننده است، تلاش جدی در سطح ریاست‌جمهوری، معاون اول رئیس جمهور، وزیر نیرو و استاندار اصفهان در جریان است تا مشکلات آبی استان هر چه بهتر و قوی تر علاج شود.
وی متذکر شد: در این راستا طرح‌های کوتاه و بلند مدتی وجود دارد و درخصوص این طرح‌ها به تفسیر توضیحات توسط وزیر نیرو بیان شد.
وزیر کشور گفت: آب پاییزه برای کشاورزان استان رها شده و در ادامه نیز پمپاژهایی که لازم است در موعد مقرر انجام خواهد شد و پروژه های تأمین آب استان دنبال می‌شود.
دکتر وحیدی ادامه داد: هیچ نگرانی برای کشاورزان استان وجود ندارد، هیچ پروژه‌ای که منجر به کاهش سهم مردم استان شود اجرا نشده است.
وی خاطرنشان کرد: سد خرسان با قدرت و شبانه روزی با تأمین منابع در حال اجرا است، این سد نیز در همین دوره در حال اجرایی شدن است.
وزیر کشور بیان کرد: در مورد کوهرنگ ۳ نیز مراحل نهایی سد انجام و مطالعات تکمیل شده و در آینده‌ای که از لحاظ جوی مقدور باشد اجرایی خواهد شد.

بخوانید:  این علائم یعنی مغزتان در حال کوچک شدن است!

انتهای پیام



منبع