کلیدواژه‌های فرماندار جدید برای اداره بندرعباس/اقناع‌سازی مردم، مسئله محوری و پرهیز از شعارزدگی

سرپرست فرمانداری بندرعباس، اقناع‌سازی مردم قبل از اقدامات جدید، مسئله محوری برای رفع و رجوع موضوعات و تقویت ارتباط با مردم را به دور از شعارزدگی را جزو راهبردهای خود برای اداره مرکز استان هرمزگان نام برد.

 

انتهای پیام 



منبع

وی بر لزوم اقناع‌سازی مردم قبل از هر گونه تصمیم‌گیری و اقدامی تاکید‌کرد و گفت: سعی خواهیم کرد قبل از اینکه هر اقدامی را شروع کنیم به اقناع‌سازی مردم بپردازیم چرا که معتقدیم مردم نقش تعیین‌کننده‌ای در حل مسائل کشور، استان و شهرستان دارند و نباید نادیده گرفته شوند.

سرپرست فرمانداری بندرعباس، با تاکید بر جلوگیری از اقدامات سطحی، عنوان‌کرد: نگاه ما به موضوعات مختلف مبتنی بر مسئله‌محوری خواهد بود و تلاش خواهیم کرد از این طریق موضوعات شهری و شهرستان را حل و فصل کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، حبیب بهادری سرپرست فرمانداری بندرعباس، در آیین تکریم و معارفه فرماندار بندرعباس، با بیان اینکه تلاش مجموعه فرمانداری در دوره جدید معطوف به تحقق برنامه‌ها نظام اسلامی و دولت اسلامی خواهد شد، اظهارداشت: تحقق برنامه‌های دولت سیزدهم با توجه به اینکه گفتمان دولت معطوف بر فسادستیزی، عدالت‌محوری و مردم یاری است به جد پیگری خواهد شد و برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.

بهادری با اشاره به موقعیت ویژه شهرستان بندرعباس و نقش استراتژیکی که در معادلات ملی و گاها بین‌المللی برعهده دارد، از لزوم تقویت نقش مردم در معادلات گفت و خاطرنشان‌کرد: ارتباط مجموعه دولت با مردم باید از حالت شعارگونه خارج شود و با پرهیز از شعارزدگی ” مردمی بودن” را به صفت بارز خود تبدیل کنیم.

بخوانید:  موزه زمان