وسلین وویوویچ انتظارات جامعه هندبال را برآورده نکرد

انتهای پیام/



منبع

این مربی هندبال درباره شرایط تیم توضیح داد: در مورد تیم حرف خاصی نمی‌توان زد چون وقتی تکلیف کادر فنی مشخص نشده هیچ چیز سرجایش نیست و اصلا معلوم نیست چه بازیکنانی قرار است برای تیم ملی ایران بازی کنند. اما در مجموع تیمی که در هانگژو داشتیم برای شرکت در این مسابقات نیاز به تغییرات دارد.

طاهری در پایان درخصوص کادر فنی و جذب مربی خارجی گفت: واقعیت این است که ما با وسلین به آن نتایجی که انتظارش را داشتیم نرسیدیم. مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، رقابت‌های جهانی، بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک رویدادهایی بودند که با این مربی شرکت کردیم اما نتیجه ای حاصل نشد.

محسن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص قرعه‌کشی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا  اظهار کرد: تیم ایران به عنوان سرگروه در قرعه خوبی قرار گرفته است. کره جنوبی و چین جزو رقبای سرسخت ما هستند که باید خودمان را از حالا برای پیروزی مقابل این تیم‌ها آماده کنیم. نیوزلند هم تیم بدی نیست ولی ما اگر به دنبال این هستیم که بتوانیم به مسابقات جهانی صعود کنیم باید جزو چهار تیم برتر باشیم، بدون شک برای رسیدن به این نقطه هم باید در این مرحله به عنوان صدرنشین از گروه مان بالا برویم.

وی در ادامه گفت: تلاش ما باید این باشد که به عنوان تیم اول صعود کنیم چون در این صورت با تیم‌هایی چون عربستان، کویت و بحرین باید بازی کنیم. اگر به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شویم رقبای ما تیم‌هایی چون ژاپن، امارات و قطر خواهند بود که طبیعتا کار برای ادامه سخت می‌شود.

بخوانید:  قانون عجیب برای اخراج تصویب می‌شود؟