پرسپولیس- هوادار؛ تقابل گل‌محمدی و الهامی در آزادی

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع

در آن سوی میدان هوادار ساکت الهامی در هفته قبل مقاومت خوبی را برابر تراکتور داشت و در آستانه کسب یک امتیاز از شاگردان خمز بود با گل دیرهنگامی از سوی قرمزها رویاهای آنها را برای کسب امتیاز از آن دیدار بر آب کرده و با شکست خانگی برابر تراکتور با شرایط ویژه ای برای بازی برابر پرسپولیس و پسران یحیی گل محمدی آماده شوند. این در حالی است که نیما انتظاری وینگر جوان هوادار با اخراج در بازی قبل محروم است و نمی تواند در این بازی تیمش را روبروی قرمزهای تهرانی همراهی کند.

تیم فوتبال پرسپولیس برای برد دیگری در خانه آماده شده و می‌خواهد پس از پیروزی در آبادان حالا در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال نتیجه مطلوبی را کسب کند.

بخوانید:  رشد چشمگیر ورزش بانوان زنجان در دولت سیزدهم

این دیدار از ساعت 16/10 دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال حسن اکرمی، فرهاد فرهادپور و یوسف مغروری تیم داوری این بازی ویژه را برعهده دارند. 

پرسپولیس در حالی که در بازی رفت با نتیجه سه بر یک برابر هوادار به پیروزی رسید در تلاش است با برد دیگری در این دیدار و با بهره گیری از لغزش احتمالی رقبای بالانشین جدول رده بندی دوباره به صدر جدول تکیه بزند.