پیست‌ اسکی بین‌المللی توچال بازگشایی شد


|

پیست‌ اسکی بین‌المللی توچال بازگشایی شد


مدیرعامل مجموعه ورزشی توچال خاطرنشان کرد: لاینی اضافه شده که شب‌ها هم علاقه‌مندان بتوانند از امکانات استفاده کنند. ۲۰ شبانه سال قبل به مجموعه ۲۰ موفق شد کسانی که در هتل اقامت دارند میتوانند استفاده کنند امسال خطی به طول ۶۷۰ طراحی و ساخته شده که توسط خود مجموعه انجام دادیم و الان مجموعه توچال با افزایش عرض همراه شده و شرایط خیلی خوبی برای کسایی که قصد اسکی دارند، به‌وجود آمده. این خودش کمک می‌کند حوادث‌مان هم کمتر باشد چون در پهنه وسیعی پخش می‌شوند و اینکه برخورد با هم داشته باشند این حوادث به حداقل رسیده است. 

همچنین مدیرعامل مجموعه ورزشی توچال در توضیح امکانات و جزئیات پیست، خاطرنشان کرد: در پیست اسکی توچال ۲ تله‌اسکی داریم و اسکی‌بازان می‌توانند از قله تا پایین پیست به راحتی رفت و آمد کنند. همچنین استفاده از تله‌سیژ رایگان است. 





منبع
آیا این خبر مفید بود؟

انتهای پیام//

وی افزود: از امروز هم به صورت رسمی افتتاح پیست اسکی توچال را عملیاتی کردیم و علاقمندان زیادی امروز برای استفاده حضور دارند. در پیست اسکی توچال ظرفیت ۱۲۰۰ نفر را داریم که ۲ دستگاه تله‌سیژ با طول‌های مختلف در این‌جا قرار گرفته است. قبلاً یک دستگاه داشتیم که سال گذشته دستگاه دیگری هم اضافه کردیم.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف