پیشرفت فیزیکی بیمارستان 264 تختخوابی نفت ستاره خلیج فارس قابل قبول است

نماینده عالی دولت در هرمزگان گفت: دانشکده دندان‌پزشکی بندرعباس هم سال گذشته کلنگ زنی شده با منابعی که از محل مولد سازی تامین شده است این پروژه هم دل حال احداث است در کنار این پروژه چند پروژه درمانی دیگر نظیر درمانگاه هرمز در حال انجام هستند که امیدواریم در سریعترین زمان تکمیل شوند. 

وی افزود: با اعتباراتی که در زمان سفر رئیس جمهور به استان، یک عدد قابل توجهی که چند برابر سنوات گذشته بود تزریق شد و این مسئله سبب شد شاهد یک تحرک در بخش تکمیل بیمارستان‌های استان باشیم.


|





منبع


آیا این خبر مفید بود؟

 





نماینده عالی دولت در استان هرمزگان در بازدید از روند اجرایی بیمارستان 264 تختخوابی بندرعباس، گفت: پیشرفت فیزیکی بیمارستان 264 تختخوابی نفت ستاره خلیج فارس قابل قبول است.



به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح امروز در بازدید از روند احداث بیمارستان 264 تختخوابی نفت ستاره خلیج فارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از چالش‌های استان هرمزگان کمبود سرانه تخت‌های بیمارستانی است و بر همین اساس چند پروژه احداث بیمارستان از جمله بیمارستان 160 تختخوابی میناب، 531 تختخوابی بندرعباس، بیمارستان ارتش، بیمارستان 264 تختخوابی نفت ستاره خلیج فارس و بیمارستان مادر و کودک در سطح استان در حال اجرا است.