پیگیری های ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان در غرب مازندران

وی در این دیدار ضمن تبریک به سرپرست جدید فرمانداری تنکابن گفت : امیدواریم در زمان مسئولیت جنابعالی شاهد توسعه ورزش در این شهرستان باشیم.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در ادامه سفرهای شهرستانی برای پیگیری و رفع مشکلات و نارسایی ها در حوزه ورزش و جوانان، با حضور در شهرستان عباس آباد در جلسه رفع مشکلات حقوقی زمین فوتبال مجموعه ورزشی شهدای سلمانشهر شرکت کرد.

دیدار با سرپرست فرمانداری چالوس

نشست مدیرکل ورزش و جوانان با شهرداری تنکابن

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه سفر یکروزه به غرب مازندران، در جلسه با شهردار و اعضای شورای شهر تنکابن حضور یافت و درخصوص افزایش همکاری های دوطرف و مشارکت بیش از پیش شهرداری تنکابن در توسعه ورزش گفتگو کرد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان با سرپرست فرمانداری ویژه تنکابن دیدار کرد

 

 

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در ادامه با حکمت داج لیری سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن در راستای بررسی ظرفیت‌ها و مشکلات حوزه ورزش و جوانان، تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام دیدار و گفتگو کرد.

 

 

حکمت داج لیری سرپرست فرمانداری ویژه تنکابن نیز در این دیدار بیان داشت : این شهرستان با داشتن استعدادهای ورزشی در رشته‌های مختلف سهم بسزایی در مسابقات و میادین قهرمانی ملی و کشوری داشته و نگاه ویژه مسئولان کشوری و استانی در حوزه ورزش را می‌طلبد.

 

 

 

انتهای پیام 



منبع

در این نشست درخصوص وضعیت پروژه های: سالن ورزشی روستای گویتر، زمین ورزشی مینی فوتبال محله اشکاردشت، استادیوم ۵ هزار نفری تجن کلا و خوابگاه‌ ورزشی گفتگو و بر تسریع در روند تکمیل پروژه های ورزشی تاکید شد.

بخوانید:  سایت فروش خودروهای وارداتی برای انتخاب خودرو باز شد

علی رجبی در ادامه سفر یکروزه به غرب مازندران، با محمد شریفی سرپرست فرمانداری چالوس نیز دیدار کرد.

 

 

 

در این جلسه که با حضور اصلانی فرماندار عباس آباد برگزار شد، در جهت رفع مشکلات حقوقی این زمین ورزشی با شبکه بهداشت شهرستان برگزار شد، توافقات و مصوباتی صورت گرفت.