چوب لای چرخ تیم استقلال می گذارند تا قهرمان نشود/ شمس آذر قزوین فراتر از انتظار بازی می کند

فنونی زاده از پشت در ماندن تعدادی از هواداران نیز گلایه کرد و اظهارداشت: خیلی از هواداران خانم و آقا پشت درب ورزشگاه مانده بودند در حالی که بلیت داشتند و در ورزشگاه هم جای خالی بود و به نظرم باید این امکان برای همه هواداران مهیا می شد تا بازی را ببینند.

اگر بگذارند، استقلال قهرمان می شود/ چوب لای چرخ تیم می گذارند

فنونی زاده گفت: به نظرم این صحبتها آرامش تیم و سرمربی را بر هم می زند و کار پسندیده ای نیست.

وی افزود: البته به نظرم تماشاگران کم کاری کردند و باید تا دقیقه آخر حمایت از تیمشان را ادامه می دادند تا استقلال انگیزه زدن گلهای بیتر را پیدا می کرد و روحیه می گرفت.

گفتگو: محمدرضا جباری

قزوین ورزشگاه خوبی دارد/ شمس آذر فراتر از انتظار بود

تیم های شمس آذر قزوین و استقلال تهران در هفته نهم لیگ برتر به نتیجه مساوی دو بر دو رضایت دادند.

فنونی زاده افزود: سعید دقیقی بازیکنان خوبی را در تیم دور هم جمع کرده و تیم شمس آذر هم در دفاع و هم در حمله خیلی خوب بود و فکر می کنم هواداران این تیم را در قزوین راضی کرده است.

انتهای پیام



منبع

وی اضافه کرد: وقتی تیم در صدر جدول است چرا باید برخی اظهارنظرهایی کنند که تمرکز سرمربی و تیم را به هم بزند، جالب است ما در صدر لیگ هستیم اما هنوز عده ای می گویند باید فلانی عوض شود و این حرف ها در شرایطی مطرح می شود که که تیم در صدر جدول است و دو امتیاز با تیم دوم فاصله دارد.

بخوانید:  توجه به جوامع محلی ویژگی‌ بارز سیاست‌های کلی توسعه دریاپایه است

مهاجم سابق استقلال و تیم ملی یادآورشد: تیم شمس آذر بیش از حد انتظار ظاهر شد و نمی توانیم به این تیم مانند یک تیمی که تازه از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده نگاه کنیم و حتما توانمندی و جایگاه بالاتری دارد.

فنونی زاده در خصوص پیش بینی در خصوص قهرمانی و جایگاه تسم استقلال در این فصل نیز گفت: اگر برخی از افراد چوب لای تیم استقلال نگذارند بدون تردید تیم ما قهرمان می شود.

بد نیست یادآوری شود مهدی فنونی زاده بازیکن سابق استقلال و تیم ملی بود اما شهرت وی بیشتر به خاطر زدن دو گل از فاصله خیلی دور به تیم ملی عربستان در مسابقات جام‌جهانی ۱۹۹۴ است .

مهدی فنونی زاده با همان چهره مهربان و صمیمی به گرمی از این مصاحبه استقبال کرد و در خصوص بازی استقلال در مقابل شمس آذر قزوین گفت: بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم زیبا بازی کردند و فکر می کنم تماشاگران هم لذت بردند.

مهدی فنونی زاده در سال ۶۵ تا سال ۷۶ در تیم ملی ایران بازی کرد.

در این بازی مهیج و دیدنی تیم صدر نشین جدول یعنی استقلال با شمس آذر که در رده دهم قرار دارد به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید تا تیم سعید دقیقی بار دیگر توانمندی های بازیکنان جوان و با انگیزه اش را به رخ تیم قدرتمند استقلال بکشد و زنگ خطر را برای تیم های بزرگ لیگ برتری هم به صدا درآورد.

اجازه دهید همه وارد ورزشگاه شوند

بخوانید:  اوقات شرعی خرم آباد در ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲

وی در خصو نقطه قوت هر دو تیم گفت: بنظرم نقطه قوت هر دو تیم استقلال و شمس آذر این بود که در قسمت تیمی خوب کار کردند اما در بازی های فردی خوب نبودند به همین دلیل استقلال نتیجه لازم را نگرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ هفته نهم رقابت های لیگ برتر با یک بازی حساس و دیدنی میان استقلال تهران و شمس آذر قزوین در میان حدود 12 هزار هوادار و تماشاگر فوتبالی در استادیوم سردار آزادگان قزوین برگزار شد.

عضو سابق تیم ملی در مورد داوری بازی هم تصریح کرد: داور به خاطر جو سنگین ورزشگاه در صحنه هایی 50 به 50 بود همه را به نفع شمس آذر سوت زد.

وی بیان کرد: وقتی شورای تامین اجازه حضور هواداران را داده و در ورزشگاه جای خالی هم هست باید بقیه هم اجازه حضور پیدا می کردند که امیدوارم در بازی های بعدی این مشکل برطرف شود.

فنونی زاده در خصوص گل خوردن استقلال هم بیان کرد: استقلال در دفاع مشکل داشت و دو گل دریافت کرد اما در مجموع بازی خوبی را تماشا کردیم.

در میان هواداران دو آتشه استقلال که بازی را در قزوین تماشا می کردند دیدن چهره «مهدی فنونی زاده» بازیکن سابق تیم ملی و تیم استقلال جالب بود و من را برآن داشت تا پس از پایان بازی نظر این گلزن نامی استقلال را جویا شوم.

بسیاری از کارشناسان ورزش به مهدی فنونی‌زاده لقب آرپی‌جی فوتبال ایران را دادند ومعتقد بودند هنوزم که هنوزه کسی نتوانسته مثل وی بازی کند.

بخوانید:  دستگاههای البرز برای بهبود وضعیت کیفی منابع آب استان بسیج می شوند

مهاجم سابق استقلال در خصوص ورزشگاه سردار آزادگان قزوین هم اظهارداشت: قزوین هم ورزشگاه خوبی دارد و هم زمین بازی آن استاندارد بود و باعث شد بازی سرعتی و خوبی را تماشا کنیم.

وی به همراه تیم ملی ایران قهرمان بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ پکن و به همراه تیم استقلال تهران قهرمان جام باشگاه‌های آسیا ۱۹۹۱ شد و در سال ۱۹۹۳ با پیراهن استقلال تهران به عنوان سومین فوتبالیست برتر آسیا پس از «کازویوشی میورا» ژاپنی و «یوسف الثنیان» عربستانی انتخاب شد.