کارنامه هلال احمر در زمان مدیریت کولیوند درخشان است

نوروزی گفت: استان گلستان از پایه و بنیان از لحاظ اعتباری ضعیف بوده و نیاز به تقویت دارد. طی سال ها سیل های متعدد و آتش سوزی جنگل ها مشکلات عدیده ای را برای استان به جود آورده که همه این مسائل نیاز به افزایش اعتبارات و امکانات دارد.

انتهای پیام/



منبع

وی گفت: هلال احمر همیشه در حوادث و بحران‌ها پیشرو است اینکه از لحاظ تعداد تصادف و فوتی‌ها کاهش قابل توجهی در استان داشتیم بخش مهمی از آن حاصل زحمات مجموعه هلال احمر استان است. از لحاظ ناوگان خودرویی این استان نیازمند تقویت است امیدواریم در تخصیص خودروها نگاه ویژه به این استان شود.

وی تصریح کرد: تامین مسکن یک بحث اساسی در جامعه است و هلال احمر گام های خوبی در این زمینه برداشته است. از دوره نهم مجلس تا به امروز یاور هلال احمر بوده ایم و در فراکسیون هلال احمر حمایت های خوبی انجام شده همچنان که در کمسیون بودجه حامی هلال احمر بوده ایم.

نوروزی افزود: در سیل سیستان و بلوچستان نقش آفرین بوده، استان سیستان و بلوچستان به عنوان یک استان محروم همواره مورد عنایت مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان ، رحمت الله نوروزی نماینده مردم شریف علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در جلسه برخط ستاد ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال‌احمر اظهار کرد: جمعیت هلال احمر به ویژه در زمان مدیریت دکتر کولیوند کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته است.

نماینده مردم علی آباد کتول با اشاره به مجلس دوازدهم گفت: در برنامه هفتم توسعه حمایت های خوبی از هلال احمر شده است، به عنوان عضو شورای راهبردی تنظیم قوانین مجلس آمادگی هر نوع کمک به هلال احمر وجود دارد در مجلس دوازدهم هم با آمادگی کامل در خدمت هلال احمر برای کمک به مردم هستیم.

بخوانید:  6 ماه حبس و انفصال از خدمت برای کارمندی که رشوه گرفته بود