کارگران مجاهدان جبهه اقتصاد هستند

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از زحمات و تلاش های وافر کارگران در طول سال گذشته قدردانی کرد و گفت: برخی از ویژگی های یک کارگر نمونه صداقت، امانتداری، پشتکار، تلاش علمی و پژوهشی، داشتن حسن اخلاق و تلاش در راستای اهداف شرکت است که در وجود شما تبلور یافته است.

 دکتر ” روح اله نوریان” بمناسبت روز جهانی کار و کارگر و در مراسم تجلیل از کارکنان نمونه این شرکت با بیان اینکه کارگران نمونه الگوی مناسبی برای سایر کارکنان هستند، افزود:از امروز شما به عنوان الگو برای سایر همکاران خواهید بود و مسئولیت شما در ادامه راه سنگین تر خواهد شد.

گفتنی است با عنایت به مصوبه شورای فرهنگی شرکت، فرایند انتخاب کارگر نمونه براساس محورهای همچون رعایت اصول ایمنی، بهداشت و محیط زیست، اخلاق، ارزش ها، فرهنگ سازمانی، خلاقیت و نوآوری، فعالیت های فوق برنامه از جمله علمی، ورزشی، هنری و غیره ، انضباط اداری، وجدان کاری و حضور منظم در محیط کار، توانایی، تخصص و کسب مهارت های شغلی در حوزه کاری مربوطه، سایر ویژگی ها و مهارت های فردی مانند مسئولیت پذیری و پاسخگویی، انعطاف پذیری و سازگاری، کار تیمی، حسن معاشرت و غیره مورد ارزیابی و سنجش قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارگران مجاهدان جبهه اقتصاد هستند وآنها در چرخاندن چرخ های اقتصادی کشور نقش مهم و پر رنگی ایفا می کنند، اظهار داشت:کارگران در این محیط صنعتی به صورت شبانه روزی در سنگر تولید نقش آفرینی و در راستای تحقق نامگذاری سال تلاش می کنند.

بخوانید:  تصمیم کارلوس!

در این مراسم  از ۳ نفر از همکاران واحدهای پشتیبانی “حمیدرضا پرواره”، “رحیم جهانگیری” و “حشمت اله کرمی” و همچنین ۳ نفر از واحدهای فنی و عملیاتی”سجاد ایدی”، “حامد  خان محمدی” و ” امین صالحی زلانی” به عنوان کارگران نمونه انتخاب شدند و از بین نفرات مذکور، “حمید رضا پرواره” در حوزه پشتیبانی و “سجاد ایدی” در حوزه فنی و عملیاتی بعنوان کارگران برتر شرکت پالایش گاز ایلام معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.



منبع

نوریان به سال جهش تولید با مشارکت مردم اشاره و ابراز امیدواری کرد: امسال کارگران باید در تحقق  نامگذاری شعار سال نیز کار و تلاش را در سرلوحه کار خود قرار دهند و با تولید پایدار و ایمن در برابر تحریم‌های دشمنان نظام ایستادگی کنند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه هفته کارگر فرصت مناسبی است تا گوشهٔ کوچکی از مجاهدت آنان تجلیل شود، تصریح کرد:استقلال یک کشور وابسته به کار است که خوشبختانه کارگران این مجموعه برای تولید پایدار و ایمن تلاش می کنند.