کی‌روش مربی باتجربه‌ای است/ امیدوارم تیم ملی در جام جهانی موفق باشد

وی در پایان در خصوص پیش بینی خود از عملکرد تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی افزود: من از ماه ها قبل گفتم که بسیار امیدوار هستم اتفاقات بسیار خوبی بیفتد. به گفته متخصصین فن و پیشکسوتان فوتبالی تیم ملی ما در بهترین شرایط در نقش آفرینی انفرادی ورزشکاران است و از تجربیات آقای کی‌روش بر می‌آید که در یک هدفمند سازی و یک کار تیمی که قرار است تک تک افراد در آن نقش داشته باشند را به سرانجام برساند. امیدواریم که همه اینها دست به دست هم دهد تا اتفاق خوبی بیفتد و چه بسا صعود ایران به مرحله بعدی یکی از آن گام‌های بزرگی باشد که بعد از سالها و سه دوره پی در پی در جام جهانی حال و هوای بهتری به فوتبال در کشور ما تزریق شود.

انتهای پیام//





همزمان با آغاز بازی‌های جام‌جهانی و در راستای آنچه تحقق سیاست‌های صداوسیما هویت‌محوری و عدالت‌گستری  عنوان شده، رادیو جام‌جهانی در ساختمان شهدای رادیو افتتاح شد.

وی اضافه کرد: در یکسال گذشته ما همکاری های بسیار زیادی را با رسانه ملی در بخش رادیو داشتیم. بخش کانال رادیویی ورزش بانوان یکی دیگر از رویدادهایی بود که در عرصه رسانه کار مشترکی از وزارت ورزش و جوانان و رسانه ملی اختصاصا در حوزه بانوان رقم خورد و الحمدالله نیز دیده شد. امیدواریم در ادامه راه هم همانطور که مستحضر هستید با پخش زنده رادیویی که از مسابقات بانوان اتفاق می‌افتد قدم بزرگی در توسعه ورزش بانوان را شاهد باشیم.


آیا این خبر مفید بود؟





منبع

مریم کاظمی‌پور، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در این رابطه به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: خیلی خوب است که رادیو در بحث رویدادهای اجتماعی ورود پیدا می‌کند. یک کار قشنگی است و رویداد محور به شکل مقطعی همین بحث رادیو جام جهانی است که امیدواریم نقش آفرین لحظات بسیار خوب و شادی و نشاط آفرین در فضای جامعه باشد.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش به موفقیت تیم ملی در جام جهانی امیدوار است.

700


مریم کاظمی‌پور: کی‌روش مربی باتجربه‌ای است/ امیدوارم تیم ملی در جام جهانی موفق باشد


|