۲ هزارو ۷۰۰ خودرو برای انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد نیاز داریم

پیوند با بیان اینکه پیش بینی می شود که مشارکت مردم استان در انتخابات بالا باشد، گفت: هر فردی را که مردم انتخاب کردند مورد تایید همه بوده و نماینده تمام افراد است.

انتهای پیام 



منبع

پیوند یادآور شد که استاندار دستور داد که برای شعب سیار و در جهت برقراری امنیت مینی بوس تامین شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مرادعلی پیوند در نشست کمیته پشتیبانی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در شهرستان چرام افزود: ۴۵۰ دستگاه خودرو اداری، ۳۰۰ دستگاه توسط شرکت نفت گچساران و یکهزار و ۹۰۰ دستگاه باقی مانده را باید هر چه سریعتر تامین کنیم‌.

معاون توسعه منابع استانداری افزود: آنچه مهم است ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و مراقبت از این شور و نشاط است که مبادا تلخ شود.

وی تصریح کرد: فراهم کردن زمینه انتخابات پرشور که دغدغه رهبری و از ضروریان ایران اسلامی بوده وظیفه همگانی است.

پیوند عنوان کرد: انتخابات بخش وسیعی دارد که یکی از آنها حوزه پشتیبانی است و کوتاهی در این مسیر اصل مسیر انتخابات را دچار حاشیه می کند.

وی با اشاره به اینکه تلاش همه نیروهای نظارتی و امنیتی برگزاری انتخابات در کمال سلامت و آرامش است به نقش نیروهای امنیتی در این برهه حساس اشاره کرد و گفت: دشمن تلاش کرد که در ۲۲ بهمن ناامنی ایجاد کند که با تلاش های نیروهای امنیتی و انتظامی این نقشه شوم نقش بر آب شد ومقام معظم رهبری از تلاش نیروهای امنیتی به واسطه تامین امنیت ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

بخوانید:  تابوت‌هایتان را آماده کنید!

وی بیان کرد از سوی دیگر مشارکت پایین موجب امیدواری دشمن به انجام فتنه ها و توطئه ها و همچنین تصمیمات بین المللی علیه ایران اسلامی خواهد بود لذا همه برای برگزاری انتخابات باشکوه با مشارکت بالا تلاش کنند.

معاون توسعه منابع استانداری افزود: در چرام تدابیر لازم در حوزه پشتیبانی اندیشیده شده است و چشم انداز خوب انتخاباتی در این شهر پیش بینی شده است.

معاون توسعه منابع استانداری اظهار داشت: نقاط فاقد آنتن دهی در چرام شناسایی و رفع می شود و پیش بینی می کنیم کمبودی در شهرستان چرام نداشته باشیم.

معاون توسعه منابع استانداری اظهار کرد: اگر انتخابات پرشوری داشته باشیم بخش وسیعی از تهدیدات دشمن که متوجه سفره مردم، امنیت، عزت و آبروی مملکت است نقش بر آب خواهد شد و قطعا آینده خوبی برای ایران اسلامی خواهیم داشت.

پیوند گفت: فرماندار چرام نباید در روز انتخابات دغدغه پشتیبانی انتخابات را داشته باشد که برنامه ریزی کردیم علاوه بر اینکه نیازها تامین شود هزینه های کمتری به بیت المال وارد شود.