۲ واحد تولیدی و صنعتی در دهلران گازدار شد

همچنین حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه دهلران در این مراسم از گازرسانی به مناطق مختلف این شهرستان قدردانی کرد و گفت: به برکت نظام و تلاش دولت خوشبختانه تمامی مناطق شهری و روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.

گفتنی است که در هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام، امام جمعه و فرماندار دهلران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان، ساختمان اداره گاز ناحیه دهلران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.



منبع

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در این مراسم با اشاره به اینکه اتصال دورترین و محر‌وم ‌ترین روستاها به شبکه سراسری گاز از اولویت‌های دولت سیزدهم است،گفت: امروز به همت دولت سیزدهم گازرسانی به روستاها و شهرها انجام و در دست اقدام است.

محمدسبحان حسنی از تلاش های شرکت گاز استان به مناطق مختلف استان بخصوص مناطق کمتر توسعه یافته و محروم قدردانی کرد و افزود: در دولت سیزدهم شاهدیم حتی دورترین و محروم ‌ترین روستاها هم از نعمت گاز برخوردار هستند و این یعنی توجه به قشر محروم که از شعارهای دولت کار و کرامت است.

وی با بیان اینکه تمامی مناطق شهری و روستایی دهلران از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و این شهرستان جزو مناطق سبز استان است،اظهار داشت: شهرستان دارای ۵ منطقه شهری و ۷۲ روستا می باشد که همه آنها از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ “محمود کشاورز” در مراسم افتتاح ساختمان اداری گاز ناحیه شهرستان دهلران افزود: این صنایع شامل ذرت خشک کنی همت آفرینان فردا دهلران و شرکت آسفالت راه و باند ماندگار غرب دهلران است که برای گازرسانی به آنها ۴ هزارو ۳۰۰ متر شبکه توزیع اجرا و ۲ عدد ایستگاه نصب و راه اندازی شده است.

بخوانید:  ارتباط مصرف زینک با افزایش میزان تستسترون

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به افتتاح ساختمان اداری گاز ناحیه دهلران اشاره و تصریح کرد: این پروژه با حجم عملیات ۳۴۰ مترمربع بنا و یکهزارو و ۵۰۰ متر محوطه سازی و با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.