16 بازیکن برتر به مرحله یک حذفی مسابقات پاکت بیلیارد کشور راه یافتند

مهدی بابایی چگینی رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان قزوین در حاشیه دومین روز این رقابتها در خصوص کیفیت این دوره از بازیها اظهارداشت: در این رقابتها که با حضور 42 ورزشکار از 16 استان کشور در حال برگزاری است تاکنون 42 بازی انجام شده و 33 بازی نیز باقیمانده است.

image_2022_9_20-1_10_43_887_Tuv

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان قزوین تصریح کرد: در سایر رده ها بازیکنانی چون حاضر بیان، نوروز ئی، مهرنو از ورزشکاران شاخصی هستند که در رشته پاکت درخشیده اند.

وی اظهارداشت: در نیمه اول امسال 4 مسابقه برگزار شده و در لیگ هم تیم داشتیم و یکدوره مسابقه پایه هم برگزار شد و در نیمه دوم امسال 4 مسابقه استانی و یک دوره رقابت اسنوکر بانوان را میزبانی خواهیم کرد.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان قزوین یادآورشد: مسابقات این دوره از نظر سطح فنی بسیار بالاست و منتخبان آن به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد لبه همین دلیل از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بسیار مهم تلقی می شود.

بابایی چگینی اضافه کرد: اردوی تیمملی از 15 آبان ماه به مدت یک هفته در تهران تشیکل خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت رشته بیلیارد در استان اظهارداشت: در رشته پاکت بیلیارد در سنین پایه وضعیت خوبی داریم و بازیکنانی چون شایان جباری و محمد کشاورز در گروه سنی زیر 17 سال در سال 98 توانستند رده های اول و دوم را بدست آورند.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان قزوین افزود: تا پایان سال میزبان اردوی تیم ملی پاکت بیلیارد هم خواهیم بود و تلاش می کنیم این میزبانی بخوبی برگزار شود.

بخوانید:  تاخیر سه ساعته پرواز آبادان به مقصد تهران

22

مسابقات پاکت زیر 19 سال کشور در استان قزوین تا 30 شهریورماه ادامه دارد و اعضای تیم ملی در پایان این رقابتها مشخص می شوند.

چگینی بابایی تصریح کرد: از استان قزوین تاکنون شایان جباری به مرحله تک حذفی راه پیدا کرده و محمد کشاورز و داداش لی هم تا ساعاتی دیگر وضعیتشان مشخص خواهد شد.

image_2022_9_20-1_9_52_466_caN

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع

111

بابایی چگینی در ادامه گفت: در شهر قزوین 5 باشگاه بیلیارد و یک باشگاه بولینگ داریم و در باشگاه قهرمانی نیز 5 میز برای تمرین ورزشکاران آماده استفاده است.

وی گفت: نفرات اول تا چهارم این رقابتها به صورت مستقیم به اردو دعوت می شوند و 4 نفر دیگر نیز از سوی کمیته استعدادیابی فدراسیون انتخاب می شوند تا در پایگاه قهرمانی فدراسیون در تهران زیر نظر مربیان شاخص آموزش لازم را طی کنند.

محسن حاضر بیان مسئول برگزاری مسابقات، مهدی بابایی چگینی به عنوان سرپرست ، مصطفی میردامادی مسئول فنی و محمد اسدی نیز سرداوری این رقابتها را بر عهده دارند.


آیا این خبر مفید بود؟

 





به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ مسابقات رنکینگ زیر 19 سال در رشته پاکت بیلیارد در باشگاه قهرمانی بیلیارد در ورزشگاه 15 هزار نفری سردار آزادگان قزوین در حال برگزاری است.

image_2022_9_20-1_10_25_274_z8X

وی بیان کرد: این رقابتها در مرحله اول دو حذفی و مرحله بعدی تک حذفی است که تاکنون 16 نفر به مرحله بعدی راه یافته اند.

وی بیان کرد: در رشته اسنوکر وضعیت خیلی بهتری داریم به طوری که تیم ایران جوان در لیگ یک شکور در دور رفت توانست در رده هفتم قرار گیرد و در تعطیلات دور برگشت این مسابقات برگزار خواهد شد که امیدواریم نتایج خوبی کسب کنیم.

بخوانید:  پیگیر ایجاد منطقه ویژه اقتصادی کشاورزی در قزوین هستیم

انتهای پیام