آمریکا خواست با حمله به یمن قدرت‌نمایی کند اما به همراه انگلستان شکست سختی خوردند

انتهای پیام/



منبع

رهبر جنبش انصارالله خاطرنشان کرد اشغالگران با گلوله‌ها و موشک‌های آمریکایی، انگلیسی و آلمانی در غزه کودکان و زنان را می‌کشند.

سید عبدالملک الحوثی تأکید کرد ارتش ملت یمن یک ارتش مسلح آماده و باتجربه در حوادث است و مجهز به مهمترین چیزها از جمله اعتماد به خدا، روحیه جهادی و جایگاه اخلاقی آن برخودار است.

سید الحوثی ادامه داد: برای جامعه بین الملل مایه شرمساری بزرگ است که دشمن یکی از اعضای پذیرفته شده سازمان ملل باشد و از ابتدای ورود دشمن به عضویت سازمان ملل متحد این امر خلاف عدالت و انصاف بوده است.

رهبر انصارالله در رابطه با تجاوزات پشت سر آمریکا و انگلیس به یمن گفت: آمریکا خواست با حمله به یمن قدرت‌نمایی کند اما به همراه انگلستان شکست سختی خوردند و حتی نتوانستند امنیت کشتی‌های خود را تامین کنند.

وی با بیان اینکه کمپین علیه آنروا پس از تصمیم دیوان بین‌المللی دادگستری مبنی بر توقف جنایات قتل و نسل‌کشی در غزه صورت گرفت، افزود: پس از تصمیم دیوان بین‌المللی دادگستری باید غذا و دارو وارد غزه شود و جنایات نسل‌کشی متوقف شود.

رهبر انصارالله افزود: تجاوز آمریکا به کشور ما باعث می شود که ما توانایی‌های نظامی خود را بیش از پیش توسعه دهیم و این امر از موشک‌های پیشرفته‌ای که پرتاب می‌کنیم، مشخص است.

سید الحوثی ادامه داد: جهان در برابر رنج هولناک مردم غزه و محرومیت آنها از دارو و حتی کپسول‌های اکسیژن، سکوت کرده و فقط به تماشا نشسته است.

سید الحوثی در ادامه به حملات موشکی اخیر شاخه نظامی حماس به تل آویو اشاره کرد و گفت: موشک‌باران اخیر تل‌آویو توسط گردان‌های القسام یک دستاورد بسیار مهم است.

بخوانید:  زنده گیری درنای سفید بلژیکی با موفقت انجام شد

رهبر انصارالله درباره گسترش دامنه آگاهی در جوامع غربی، عربی و اسلامی درباره فلسطین ابراز امیدواری کرد و افزود: انتشار تصویری واضح از ظلم و ستم بر مردم فلسطین و مصیبت آنها روی کسانی که ذره‌ای از انسانیت در آنها باقی مانده است، تأثیر می‌گذارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برنا، عبدالملک الحوثی در سخنرانی روز پنجشنبه خود گفت: دشمن با وقاحت تمام بیمارستان‌ها را اهداف نظامی اعلام می‌کند که بیانگر ورشکستگی اخلاقی و سیاسی اوست.

وی افزود: این مایه تاسف است که هنوز وجدان برخی نظام‌های عربی و اسلامی بیدار نشده است و برخی از این نظام‌ها حتی کالاهایی را به دشمن عرضه می‌کنند.

وی ادامه داد، محاصره شدید نوار غزه همچنان ادامه دارد و در میان آوارگان، برخی بر اثر گرسنگی جان خود را از دست می‌دهند. دشمن علاوه بر کشتار، تخریب و ویرانی و آوارگی، آنروا را هدف قرار می‌دهد و آمریکا به طور کامل کارزار آن را پذیرفته است.

وی با بیان اینکه بر همگان روشن است که نهادهای بین‌المللی تا حد زیادی تحت نفوذ آمریکا هستند، خاطرنشان کرد: در نتیجه دخالت آمریکا، اسرائیل تقریباا از همه تصمیمات، احکام و مواضع اعلام شده توسط نهادهای بین‌المللی مستثنی است.

وی در ادامه به اشاره به تظاهرات مردم اروپا در حمایت از غزه تصریح کرد: در اروپا، صداهای آزاد شروع به مخالفت با سیاست‌های آمریکا و سیاست حمایت آشکار از دشمن اسرائیل کردند.

وی خاطرنشان کرد تا زمانی که تجاوزات رژیم اسرائیل به غزه ادامه داشته باشد، اقدامات و تحرکات ما در حمایت از مردم فلسطین ادامه خواهد داشت.

بخوانید:  حضور ۵۳۰ داوطلب نیروی امدادی در مراسم تشییع شهدای خدمت

سید الحوثی ادامه داد: در برابر ظلم و ستم بزرگ بر مردم فلسطین، جامعه جهانی برای متوقف کردن جنایتکار صهیونیست اقدام جدی نمی‌کند.

سید عبدالملک الحوثی تأکید کرد حکم دیوان بین‌المللی دادگستری ضعیف بوده و متناسب با حجم جنایات رژیم اسرائیل علیه مردم غزه نیست.