آموزش نرم افزار CRM و هر آنچه باید از آن بدانید مزایا، کاربرد و انواع CRM آکادمی کاپریلا-نرم افزار CRM

بخش گزارشات – این بخش یکی از الزامات هر نرم افزار سی آر ام نه عالی، بلکه متوسط به بالا می باشد. این بخش به کاربران این امکان را می دهد تا آمار های مختلف را دیده، گزارشات متنوع را شخصی سازی کنند و بروز رسانی اطلاعات و دیتا ها را مشاهده نمایند. قبل‌تر هم گفتیم که شاید اسم مدیریت ارتباط با مشتری مفهومی جدید باشد، اما فرایند مدیریت اطلاعات مشتریان از ده‌ها پیش آغاز شده است. در ابتدا شیوه کار به این صورت بود که اطلاعات مشتریان در ساده‌ترین حد خود روی کاغذ نوشته و در پرونده‌های جداگانه نگه‌داری می‌شد. با بالا رفتن حجم تراکنش‌ها و نفوذ فناوری به کسب‌وکارها CRM متحول و تبدیل به نرم افزار شد و سرانجام به جایگاهی که امروز در آن است رسید. در میان تمام تغییرات نرم افزار CRM یک چیز ثابت باقی مانده است، مدیریت موثر داده‌‌های مشتریان.

در ادامه، مسیر حرکت و توسعه نرم افزار CRM را خیلی خلاصه بررسی می‌کنیم. آن چیزی که وجه تمایز اصلی نرم افزارهای ارائه شده گروه رکـامـا می باشد، یکپارچگی و قابلیت استفاده متصل این نرم افزارها با هم است. نرم افزارهایی که به صورت ماژول بر روی نرم افزار اصلی اضافه می شوند. مدیریت پرونده مخاطبین، مدیریت وظایف، مدیریت اطلاع رسانی و تبلیغات، مالی و حسابداری، فروشگاه آنلاین، باشگاه مشتریان، مدیریت مرکز تماس و کال سنتر، اتوماسیون اداری و ریزنرم افزارهای کاربردی متعدد دیگر. نرم افزار CRM رکـامـا باهدف یکپارچه سازی امور مربوط به مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتری طراحی شد. انتخاب CRM مناسب از میان گزینه های فراوانی که وجود دارد بستگی به نیازها و نوع کسب و کارتان دارد.

بخوانید:  آرکام نایت چگونه بازیکن را در قالب شوالیهی تاریکی قرار میدهد؟

رسیدگی به پروژه های مشتریان:

ما در حال بررسی بهترین نرم افزار crm هستیم و این مقاله مسیر روشنی را به ما نشان داد. ضمن تشکر از شما ، بله دقیقا انتخاب بهترین نرم افزار crm همواره شرکت های مختلف را با چالشهای جدی مواجه می کند. نرم افزار CRM ابزار و راهکاری است جهت دستیابی به اهداف سازمانی برای استقرار CRM ، اگر تصور می کنید که با خرید نرم افزار CRM تمام مشکلات شما در ارتباط با مشتریان برطرف می شود سخت در اشتباهید. نرم افزار CRM رایگان پی سی آفیس از سال 1389 توسط متخصصان و برنامه نویسان مجرب ایرانی از پایه و بصورت کاملا” بومی سازی شده در اختیار کسب و کارهای مختلف قرار گرفته است. این نرم افزار یک سیستم CRM هماهنگ با سرویس‌های دیگر هاب اسپات مثل هاب سرویس است. به صورت 100 درصد رایگان قابل دسترس بوده و امکانات متفاوتی برای انجام اهداف تبلیغاتی، بازاریابی و مدیریت مشتری CRM ارائه می‌دهد.

معمولا وقتی از نرم افزار CRM صحبت می‌کنیم به پلتفرمی دیجیتال اشاره داریم که داده‌های مشتریان مثل ایمیل‌ها، کمپین‌ها، گفت‌وگوهای تلفنی و غیره را ثبت و ذخیره‌سازی می‌کند. تمرکز این مقاله روی همین بخش‌هاست ولی پاسخ به سوال CRM چیست باید ارتباطی مستقیم هم با بُعد عملکردی آن‌ داشته باشد و هم بُعد فناورانه آن. برای این‌که دقیقا بدانیم CRM چیست و چگونه کار می کند باید به سراغ تعریف مدیریت ارتباط با مشتری برویم. CRM تمام ابعاد ارتباط با مشتری، از نخستین تماس تا دریافت فیش واریز را مدیریت می‌کند. مدیریت ارتباط با مشتری به سازمان‌ها کمک می‌کند تا لیدهای با ارزش را شناسایی کنند و تمرکز اصلی خود را روی پرورش آن‌ها بگذارند. گروه مهندسی و نرم افزاری رکـامـا، توانسته با اشراف فنی بر نیازهای مشتریان، نرم افزارهای CRM با قابلیتهای منعطف برای هر سه گروه کسب و کاری ارائه نماید.

بخوانید:  بهترین دوره ارز دیجیتال کدام است؟ + دوره 0 تا 100 ارز دیجیتال دیدنگار-همیار کریپتو

سوالات متداول نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM

ویتایگر بدلیل متن باز بودن مشکلات نرم افزار مایکروسافت داینامیک CRM در ایران را نداشته و با داشتن هزاران توسعه دهنده از سراسر دنیا از امکانات فوق العاده ای برخوردار است. طبق تحقیقات انجام شده بین سال های 2001 تا 2009، بطور میانگین 46.2 درصد از پروژه های استقرار CRM نتوانسته اند به اهداف خود برسند. یکی از دلایل مهم شکست این پروژه ها، عدم شناخت دقیق و صحیح مراحل استقرار نرم افزار CRM می باشد. نرم افزار های crm برای صنف بازرگانی و تولید آهن و فولاد برای خرید crm پیشنهاد میدهید. نرم افزار CRM تحت وب، CRM آنلاین و CRM ابری همگی یکسان هستند فقط با نام های مختلف صدا زده می‌شوند.

  • مدیران مجموعه می‌توانند در هر زمان از فعالیت‌های برنامه ریزی شده و انجام شده کارشناسان فروش، بازرگانی و پشتیبانی اطلاع داشته و برنامه کاری آن‌ها را در صورت نیاز اصلاح نمایند.
  • در رویداد آنلاین SarvCRM، با حضور دکتر مجید مجیدی (مدرس بازاریابی و فروش) و آقای حسام شفیع (عضو هیئت مدیره سرونو) به گفتگو و بررسی چالش‌ها و راهکار‌های بازاریابی و فروش پروژه محور با کمک نرم‌ افزار SarvCRM می‌پردازیم.
  • نرم افزار ارتباط با مشتریان یک راه حل خوب جهت پایداری کسب و کار و اتوماسیون اداری سازمان ش …
  • پیشنهاد می‌کنیم به هنگام انتخاب نرم افزار CRM حتماً به این ویژگی مهم توجه داشته‌باشید.
  • این نرم افزار برای سر و سامان دادن به داده‌های مشتریان و کمک به مدیریت فرایندهای ارتباط با آن‌ها در یک بستر کاملا دیجیتال توسعه یافته و به سازمان‌ها معرفی شده است.
بخوانید:  همه چیز درباره ی آسانسور، تاریخچه و انواع آسانسور بلولایت ایران
آموزش نرم افزار CRM و هر آنچه باید از آن بدانید مزایا، کاربرد و انواع CRM آکادمی کاپریلا-نرم افزار CRM اگر مدیر عامل، مدیر فروش یا کارشناس فروشی هستید که زیاد اسم CRMرا می شنوید،… این مستندات (پیش فاکتور و فاکتور) در پرونده مشتری هم پیوست خواهد شد . م افراز CRM طلوع به طور کلی در قالب نسخه اصلی (لایسنس) و ابری (کلاد) عرضه می شود.

استفاده از ابزارهای CRM برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ پیشنهاد می شود ، زیرا لوله فروش و قیف فروش را با اطلاعات دقیق به روز می کند و سوابق مشتری را به صورت کامل خدمات crm ذخیره می کند. بنابراین اطلاعات حسابداری، سایت و مواردی از این دست را با CRM یکپارچه نمود و از عملکرد جزیره ای نرم افزارهای تخصصی جلوگیری کرد. از جمله کلیدی‌ترین ویژگی‌های CRM جولیو می‌توان به قابلیت همگام‌سازی حرفه‌ای این نرم‌افزار با سیستم‌های تلفنی ویپ اشاره نمود.