آموزش و فرهنگ سازی حقوقی را در اولویت قرار داده ایم 

وی افزود: یک کار دیگر قانون ۱۵۱۵  ارجاعات است و در حال حاضر  ۳۰ ارگان با ما ارتباط دارند و همه ارجاعات کارشناسی در سامانه ثبت شده و قابل پایش است.

آموزش و فرهنگ سازی حقوقی را در اولویت قرار داده ایم 

فرخزاد گفت: در احقاق حقوق عامه موضوع باغستان و ساختمانهای نا ایمن مورد توجه است و از مدیران و کارشناسان محیط زیست دعوت کردیم تا مسائل را پیگیری کنند. 

آموزش و فرهنگ سازی حقوقی را در اولویت قرار داده ایم 

انتهای پیام



منبع

نویسنده اظهارداشت: ساماندهی کارشناسان و صلاحیت انها مهم است و امیدواریم به روزی برسیم که هیچ کارشناسی در خارج از صلاحیت خود کار نکند. 

رضا فرخزاد رییس مرکز کارشناسان وکلای قوه قضاییه استان نیز گفت: با برگزاری نشست ملی نظریه کارشناسی برتر یک بانک اطلاعاتی تهیه شده که نتایج خوبی داشته است. 

وی بیان کرد: با کمک واحد معاضدت قضایی مرکز به نیازمندان و افراد کم درآمد مشاوره و حمایت های حقوقی خوبی صورت گرفته و به رضایت مردم منجر شده است.

این وکیل تصریح کرد: سامانه دادگستری اشکالاتی دارد که ارجاع سه درصد بود اما امروز  ۵۰ درصد شده و نیمی از کارها با استفاده از سامانه سی ام اس انجام می شود.

نویسنده تصریح کرد:  وکلایی داریم که نفر اول آزمون اختبار هستند و با کمک آنها خدمات مناسبی ارائه شده است‌. 

وی گفت: سامانه کارآموزی که جامع است ایجاد شده و افراد زیادی وارد این مجموعه شده اند و اگر جدی گرفته نشود برای قوه قضاییه مشکل ساز می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد نویسنده در نشست رییس مرکز وکلای قوه قضاییه با رئیس کل دادگستری استان اظهارداشت: در راستای اعتمادسازی مردم به مرکز وکلا گام های مهمی برداشته شده و با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی این رویکرد تداوم دارد. 

بخوانید:  بانک شهر در پرداخت تسهیلات بایستی با شهرداری قزوین تعامل بیشتری داشته باشد