تاکید استاندار لرستان بر عدم جانب داری مدیران اجرایی از نامزدهای انتخاباتی

زیویار تاکید  کرد: تبیین عملکردها در برخی موارد در راستای دستاوردهایی است که با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی محقق شدند و در برخی دیگر در راستای دستاوردهای دولت و میزان رشد شاخص ها می باشند.

وی تصریح کرد: رویکرد ما در برگزاری انتخابات چهار مقوله ی مورد نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) یعنی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت می باشند و تمامی مدیران اجرایی و دست اندرکاران انتخابات باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

وی ابراز کرد: مکاتبات لازم با دستگاه های اجرایی انجام شوند که در اسرع وقت امکانات خود را برای استفاده در تبلیغات انتخابات اعلام کنند.

زیویار عنوان  کرد: این عملکرد با تشکیل جلساتی با اعضای شورای اطلاع رسانی تدوین و برای تبیین به ویژه در دهه فجر و هفته های آتی آماده شوند.

وی همچنین به حضور مدیران دستگاه های اجرایی در ایام دهه فجر در سطح مدارس استان طبق برنامه ی زمانبندی اداره کل آموزش و پرورش به منظور تبیین دستاوردهای دولت و نظام اشاره کرد و گفت: لیست مدیران دستگاه ها می بایست با هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در اختیار اداره کل آموزش و پرورش قرار گیرند.

انتهای پیام 



منبع

زیویار بیان کرد: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس شورای هماهنگی ائمه جمعه استان می توانند در جلسات کمیته صیانت در اطلاع رسانی حاضر و نسبت به حل و فصل مسائل این حوزه حضور فعال داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از  لرستان ؛ فرهاد زیویار در جلسه ی شورای اطلاع رسانی استان ، اظهار  کرد: فصل الخطاب برگزاری انتخابات ، قانون است .

بخوانید:  کلیپ ویژه همبستگی تیم ملی ایران با خلیج همیشگی فارس

استاندار لرستان  به تشکیل شبکه های محلی صداوسیما جهت استفاده ی نامزدهای انتخاباتی در ایام تبلیغات اشاره کرد و گفت: این شبکه های محلی به تعداد حوزه های انتخاباتی استان که 7 حوزه می باشند آماده ی بهره برداری هستند که به زودی افتتاح خواهند شد.

استاندار لرستان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی می بایست عملکرد دستگاه تحت مدیریت خود را برای تشریح و تبیین در خطبه های نمازجمعه ارائه دهند.