افزایش تولید و راندمان با اتکا به خودباوری و ارتقاء انگیزش کارکنان در نیروگاه بندرعباس

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس در این بازدید عنوان کرد : باتوجه به اینکه نیروگاه بندرعباس به عنوان مهم‌ترین نیروگاه جنوب‌شرق، نقش مهمی در تولید انرژی و پایداری شبکه برق کشور دارد و هم‌چنین اهمیت در مدار بودن واحدها، پرسنل تلاشگر این شرکت، همواره و به طور شبانه روزی با ایجاد کمترین محدودیت عملیات تولید برق را با موفقیت انجام رسانده و تابستان امسال را بدون خاموشی سپری کردیم. 

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس یکی از موانع تولید را عدم تخصیص کافی سوخت گاز عنوان کرد و افزود: این نیروگاه روزانه نیاز به بیش از هفت میلیون متر مکعب گاز دارد و کمبود سوخت مورد نظر و استفاده از سوخت مایع، تجهیزات را دچار استهلاک و خوردگی شدید کرده و هزینه تعمیر و نگهداری را بالا می برد و اختصاص سوخت مورد نیاز حمایت مسئولین را می طلبد.

مرادی افزود : در خصوص سوخت مایع مورد استفاده نیروگاه، بارها در جلسات مختلف بحث شده و آسیب جدی وارده به تجهیزات مورد تاکید قرار گرفته و با مذاکراتی که با وزرای نفت و نیرو انجام شده به نتایج خوبی رسیده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، احمد مرادی نماینده مجلس شورای اسلامی در بازدید از نیروگاه بندرعباس ، در جریان روند تعمیرات واحدها و تولید برق در این واحد نیروگاهی قرار گرفت. 

وی یکی از مباحث مطروحه با دکتر محرابیان را موضوع اعتبار برشمرد و اظهار داشت : در حال رایزنی با مسئولین طراز اول کشور هستیم که اعتبار و نقدینگی لازم جهت پشتیبانی به موقع برای تامین قطعات و تعمیرات انجام شود.

بخوانید:  دفاع از مظلوم بهانه شد برای ظلم/اسلام تاریخ مصرف ندارد

انتهای پیام


افزایش تولید و راندمان با اتکا به خودباوری و ارتقاء انگیزش کارکنان در نیروگاه بندرعباس

داریوش محمودی افزود : نیروگاه بندرعباس در هفت ماهه گذشته، با همکاری شرکت های دانش بنیان و تلاش متخصصان نیروگاه، موفق به بومی‌سازی بیش از ۹۰ درصد قطعات مهم کوچک و بزرگ نیروگاهی شده که علاوه بر صرفه جویی ارزی گام بسیار مهمی در عرصه افزایش دانش این بخش مهم صنعت برق کشور برداشته است.

بخوانید:  مضررات لبنیات فله ای چیست؟





منبع