دفاع از مظلوم بهانه شد برای ظلم/اسلام تاریخ مصرف ندارد

حدائق به ویژگی‌های نور اشاره کرد و افزود: آرامش در زندگی، نظم در امور، عامل رشد و شکوفایی و عامل وحدت و انسجام از جمله ویژگی‌های نور است. از این رو وجود پیامبر(ص) مایه آرامش، نظم، عامل شرد و عامل وحدت بود.

استاد سطح عالی حوزه علمیه فارس خاطرنشان کرد: قطعا اسلام ظلم و هتاکی را نمی‌پذیرد. به بهانه دفاع از مظلوم ظلم شد، امنیت را زیر سؤال بردند، به مقدسات توهین کردند، قرآن آتش زدند و اموال عمومی را تخریب کردند، این ظلم نیست، اگر خانم امینی هم نبود دشمن یک بهانه دیگر داشت.





منبع

مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز گفت: بزرگترین مرکز ضد مهدوی در تلاویو قرار دارد ما نیز باید تلاش کنیم تا فعالیت‌های خود را گسترش دهیم.

بخوانید:  تصاویری از مقر منهدم شده موساد توسط موشک‌های سپاه

 






|

مدیرعامل بنیاد مهدویت فارس: دفاع از مظلوم بهانه شد برای ظلم/اسلام تاریخ مصرف ندارد

او خاطرنشان کرد: امروز باید همانطور که دشمنان علیه اسلام عمل می‌کنند ما نیز با کار و تلاش بسیار در برابر آنان ایستادگی کنیم؛ جواب قدرت نظامی، قدرت نظامی و جواب رسانه، رسانه است، دوستی با دشمنان از نگاه قرآن کریم امر ناپسند است.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق در جمع خبرنگاران، ضمن یادآوری اینکه خداوند در قرآن کریم نسبت به تلاش دشمنان برای خاموش کردن نور اسلام، گفت: از گذشته تاریخ اسلام دوران ائمه به قبل، شیاطین در این صدد بودند که نور اسلام را خاموش کنند و این کار جدیدی نیست؛ این شیطنت‌ها مربوط به عصر ما نیست بلکه مربوط به تمام دوره‌های گذشته است.

مدیرعامل بنیاد مهدویت فارس در واکنش به حوادث اخیر گفت: به بهانه دفاع از مظلوم ظلم شد، امنیت را زیر سؤال بردند، به مقدسات توهین و اموال عمومی را تخریب کردند و قرآن آتش زدند.