افزایش پنج برابری منابع عمرانی استان نسبت به سال ۹۹


آیا این خبر مفید بود؟

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به ورود غیر منطقی اعضای شورا در امور اجرایی شهرداری ها و دهیاری خاطرنشان کرد: دخالت در امور اجرایی شهر و مدیریت شهرداری یکی دیگر آسیب‌ها و آفت شوراها است زیرا ثبات و پایداری مهم ترین عامل موفقیت یک مجموعه است.

وی ورود شوراها به مناقشات سیاسی، جناحی و جریانی از جمله آفت‌های زیان‌بار این نهاد برشمرد و گفت: توجه به تحقق عدالت در تقسیم خدمات شهری به خصوص در مناطق محروم شهر و روستا یکی از عوامل اعتلای مظاهر اسلامی نهاد شورا است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،عابدین خرّم در آیین گرامیداشت روز شوراها که در تالار اندیشه ائل گولی برگزار شد، اظهار کرد: وجود نهاد شورا از لحاظ مکتبی، قانونی و مشروعی، یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی است به طوری که شوراها، رکن رکین نظام جمهوری اسلامی هستند.


|

استاندار آذربایجان شرقی تشریح کرد: افزایش پنج برابری منابع عمرانی استان نسبت به سال ۹۹



وی با اشاره به فلسفه وجودی شورا در اسلام، تصریح کرد: آیات متعددی در قرآن کریم به جایگاه خاص شورا اشاره کرده است. جمهوری اسلامی به عنوان مبتکر جمهوریت به معنای واقعی مورد تایید مردم قرار گرفته است. این  جایگاه خدشه‌ناپذیر بوده و باید معتقد به آن باشیم.





منبع

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همدلی و همگرایی را مهمترین شرط موفقیت شوراها معرفی کردند، گفت: لزوم ارتباط مستمر منتخبین شهر و روستا با اقشار مختلف مردم یکی دیگر از مواردی است که باید رعایت شود زیرا ارتباط همدلانه مردم با شوراها و بالعکس در حل زودهنگام مشکلات جامعه اثرگذار است.

بخوانید:  بازی با تیم اروپایی درس‌های زیادی به ما می‌دهد/ مورایس به سرعت فوتبال ایران را شناخت

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: منابع عمرانی استان نسبت به سال ۹۹، پنج برابر افزایش پیدا کرده و پنج هزار میلیارد تومان منابع دولتی در دور اول سفر رئیس جمهور جذب شده است و تلاش داریم پیش از سفر دوم رئیس جمهور به استان، پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کرده و به جذب منابع دیگر اقدام کنیم.