امیدواریم روز‌های خوبی در انتظار بانوان کبدی ایران در سال ۱۴۰۳ باشد



صدیقه خادم در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص انتخابش به عنوان نائب رییس بانوان فدراسیون کبدی اظهارداشت: امیدوارم در کنار همکارانم در فدراسیون کبدی بتوانیم اتفاقات خوبی را در بخش بانوان رقم بزنیم و از آقای اورسجی به خاطر حمایت ویژه که در بخش بانوان دارند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی درباره برنامه‌های فدراسیون در بخش بانوان در سال ۱۴۰۳ تاکیدکرد: ما در سال جاری  تقویم پرکاری را در بخش بانوان در فدراسیون کبدی داریم که تلاش می‌کنیم در این سال بهترین نتایج و شرایط را رقم زده و کبدی بانوان ایران بتواند در این سال افتخارات زیادی را برای ورزش ایران به خصوص در حوزه بانوان رقم بزند.

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون کبدی با اشاره به بخشی از برنامه‌های تیم‌های ملی بانوان در سال جاری تصریح کرد: از ۱۳ اردیبهشت تا ۲۸ ماه جاری اردوی ما در تهران برای آماده سازی تیم ملی جوانان برای اعزام به مسابقات جهانی هند در حال پی گیری است، ضمن این که در بخش بزرگسالان ما اردوی ویژه‌ای داریم که قرار است از ۱۵ خرداد ماه آغاز شود تا این تیم برای حضور در رقابت‌های تایلند آماده شود.

خادم افزود: رقابت‌های داخلی ما در دو رده سنی نوجوانان و جوانان تابستان سال جاری برگزار می‌شود  این در حالی است که فدراسیون  کبدی رقابت‌های خود را در بخش بانوان در دو بخش لیگ برتر و دسته اول پاییز و زمستان امسال پی گیری می‌کند که در حال حاضر برنامه ریزی‌ها برای این برنامه‌ها در دست بررسی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون کبدی در بخش بانوان در تلاش است تا بهترین شرایط را رقم بزند. تیم ملی ما در بازی‌های جاکارتا مدال طلای ارزشمندی را کسب کرد و در هانگژو هم تلاش‌های زیادی  برای کسب مدال طلا صورت گرفت. به هرحال امیدواریم روز‌های خوب و درخشانی در انتظار بانوان کبدی ایران در سال ۱۴۰۳ باشد و با ادامه حمایت‌های وزارت ورزش به ویژه نگاه حمایتگری بیشتر از سوی خانم کاظمی پور در معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان بتوانیم اتفاقات خوبی را پیش روی داشته باشیم و با مدال‌های آسیایی و جهانی در کبدی بانوان نگاه‌ها را به این فدراسیون ویژه‌تر کنیم.

بخوانید:  پیگیری برگزاری نمایشگاه کتاب لرستان به شیوه مجازی و فیزیکی

انتهای پیام/ 



منبع