بازدید و نظارت بر 73 مرکز درمانی

بازدید و نظارت بر 73 مرکز درمانی

وی ادامه داد: تا کنون از ۱۳ بیمارستان و مرکز آموزشی،درمانی در قالب چک لیست ابلاغی بازدید بعمل آمده است.
وی ادامه داد: از زمان شروع طرح مذکور تا کنون تیم های نظارتی از کارشناسان نظارت معاونت درمان دانشگاه به صورت روزانه و مستمر مراکز درمانی و درمانگاه های شبانه روزی را مورد نظارت و پایش قرار می دهند که تاکنون در تبریز ، ۳۵ درمانگاه شبانه روزی مورد پایش قرار گرفته که در همه آنها پزشکان و کادر درمانی حضور فعالی داشتند.
وی ادامه داد:  در طی این بازدید ها ۱۰ درمانگاه شبانه روزی اخطار آیین نامه ایی دریافت کرده اند.
 احمدیان افزود: همچنین از ۱۵ درمانگاه تخصصی دندانپزشکی بازدید نظارتی انجام گرفته که فعال و در حال ارائه خدمات دندانپزشکی هستند که از این تعداد  به ۵ درمانگاه دندانپزشکی نیز اخطار آیین نامه ایی داده شده است.
وی ادامه داد: همچنین ۱۰ مرکز تصویربرداری خصوصی و ۸ بخش تصویربرداری بیمارستان نیز مورد بازدید و نظارت قرار گرفته است که در این ایام در حال فعالیت هستند.
وی هدف از این بازدیدها را ، نظارت بر حضور پزشکان و کادر درمان و فعال بودن مراکز درمانی در ایام تعطیلات نوروزی و ارائه خدمات تشخیصی و درمانی مطلوب به مراجعه کنندگان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، جواد احمدیان گفت: طرح سلامت نوروزی جهت پایش و نظارت بر کیفیت ارائه خدمات مراکز درمانی از ۲۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ شروع و تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه دارد.

انتهای پیام



منبع

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از بازدید کارشناسان این معاونت از 73 مرکز آموزشی و درمانی، درمانگاه های شبانه روزی و درمانگاه تخصصی دندانپزشکی و مراکز تصویر برداری در سطح استان خبر داد.