بدشانس بودم که در بلگراد آسیب دیدم/ تلاش می‌کنم در المپیک جبران کنم

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو درباره علت آسیب دیدگی‌اش در بلگراد گفت: مصدومیتم در صربستان واقعا یک بدشانسی بود که  در لحظات آخرکشتی نصیب من شد. مچ پای من پیچ خورد و شدیدا آسیب دیدم.امیدوارم بتوانم با حضو در بازی‌های المپیک این شکست را جبران کنم.  

انتهای پیام/



منبع

آزادکار کشورمان درخصوص باخت در فینال بازی‌های آسیایی هانگژو توضیح داد: در مسابقات جهانی از ناحیه مچ پا آسیب دیدم به همین خاطر با مصدومیت راهی هانگژو شدم، آن آمادگی 100 درصد را نداشتم. امیدوارم بتوانم در مسابقات پیش رو کشتی بهتری بگیرم.

وی در ادامه گفت: کمیته ملی المپیک که همیشه به قول خودش عمل کرده و وزارت ورزش هم امسال توانست جوایز سال‌های قبل ما را پرداخت کند. البته که از آنها انتظار می‌رود به همه ورزش‌ها توجه داشته باشند. امسال سال المپیک است و انشاالله با حمایت‌های همیشگی و ویژه آنها ورزشکاران بتوانند در مسابقات شرکت کنند و برای ایران افتخار آفرین باشند.

مجتبی گلیج در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص تجلیل شهرداری تهران از مدال آوران بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: تشکر می‌کنم از شهردار تهران و شورای شهر که این مراسم را برگزار کردند. این نشان می‌دهد که مسئولان به فکر ورزشکاران هستند تا آنها بتوانند با این حمایت‌ها مدالهای خوش رنگی را در مسابقات مهم مانند المپیک کسب کنند و باعث شادی دل مردم شوند.