بهره برداری از نخستین کلینیک ناباروری جنوب غرب خوزستان / نرخ رشد جمعیت جنوب غرب خوزستان نسبت به نرخ کشوری بالاتر است

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از افتتاح نخستین کلینیک ناباروری در محدوده فعالیت این دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد.


بهره برداری از نخستین کلینیک ناباروری جنوب غرب خوزستان / نرخ رشد جمعیت جنوب غرب خوزستان نسبت به نرخ کشوری بالاتر است

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان در پایان ضمن تاکید بر لزوم فعالیت فرهنگی و تبلیغی فرزندآوری در سطح منطقه، تصریح کرد: نرخ رشد جمعیت سه شهرستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی آبادان امروز نسبت به نرخ کشوری بالاتر است و ما تلاش می‌کنیم که درصد کنونی را باز هم بالاتر ببریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به اقدام های انجام شده مرتبط با جوانی جمعیت توسط این دانشگاه در حوزه پرسنلی، افزود: با بانک‌های مختلف رایزنی‌هایی انجلم شده تا کارمندان دانشگاه علوم پزشکی آبادان که فرزند سوم خود را به دنیا آوردند و یا کارمندانی که سال جدید ازدواج کرده‌اند بتوانند وام های کم‌بهره‌ای را دریافت کنند.

محمدی همچنین از راه‌اندازی مهدکودک‌ها در بیمارستان و واحدهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای نگهداری فرزندان پرسنل خبر داد و اضافه کرد: در حوزه شهری نیز در راه تامین جهیزیه و سیسمونی با کمک خیرین منطقه گام‌های خوبی را برداشتیم و به عنوان مثال 60 بسته جهیزیه را به زوج‌های جوان و کم‌درآمد شادگانی اهدا کردیم.

او در همین خصوص افزود: کلینیک یاد شده با تسهیلات وزارت بهداشت به بهره‌برداری خواهد رسید و با توجه به خدمات بیمه‌ای در آن، زوج‌هایی که با مشکل ناباروری مواجه هستند می‌توانند تمامی خدمات مربوط به این معضل را تقریبا به صورت رایگان دریافت نمایند.

لازم به ذکر است که دومین کمیته قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان با حضور رییس، معاونان و جمعی از مدیران این دانشگاه پیش از ظهر امروز برگزار شد.

بخوانید:  دهقانی: نگاه‌ ما در هندبال نگاه مدیریتی است

انتهای پیام/


|