به کسب سهمیه المپیک توسط برادران عالمیان خوشبین هستم

وی درباره شرایط کمسب سهمیه المپیک نمایندگان تنیس روی میز ایران گفت: قرار است برادران عالمیان برای کسب سهمیه المپیک بجنگند و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. نیما و نوشاد می‌توانند آبروداری کنند. البته ما در تیم بانوان هم شانس کسب سهمیه داریم.

مجید احتشام‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره برنامه ویژه فدراسیون تنیس روی میز برای پیشکسوتان اظهار داشت: هیچگاه نباید پیشکسوتان را فراموش کرد و ما در فدراسیون تنیس روی میز تلاش می‌کنیم در طول سال ۴ مسابقه برای آنها برگزار کنیم. همچنین در بخش بانوان هم این رقابت‌ها را داریم و همانطور که میدانید رقابت‌های جهانی هم در این رده سنی برگزار می‌شود.

پیشکسوت ورزش درباره خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: این کار باید خیلی وقت پیش انجام میشد، اما باید از وزیر ورزش و جوانان تشکر کنم که این زمینه را فراهم کرد و انشاالله مشکلات پرسپولیس و استقلال هم حل شود تا بتوانند با قدرت و بدون مشکل مالی در لیگ برتر و آسیا بدرخشند.

پیشکسوت تنیس روی میز ادامه داد: کسب سهمیه المپیک خیلی کار سختی است و نباید فشار روانی روی بچه‌ها ایجاد کنیم تا بتوانتد بدون استرس کار را پیش ببرند، اما من به کسب سهمیه المپیک پاریس خوشبین هستم.

انتهای پیام/



منبع

بخوانید:  پله نابغه‌ای بود که دیگر تکرار نمی‌شود/ مهم‌ترین هدف من خارج کردن صنعت نفت از منطقه خطر است