بیش از حد روی ساپینتو حساس شده‌اند/ آبی‌پوشان حرفه‌ای‌گری کنند، دوباره قهرمان می‌شویم

وی در پایان در مورد شرایط خود گفت: در حال حاضر در کادر فنی تیم خوشه طلایی حضور دارم. متاسفانه تیم ما از لحاظ مالی به مشکل برخورده است. با تیم‌های صدر جدولی بازی کرده‌ایم و نتایج‌مان بد نبوده اما مشکلات مالی به شدت گریبانگیر باشگاه ما شده است. خیلی از بازیکنان مان جدا شده‌اند و مشکل زمین هم داریم. سقوط؟ خیر. با حضور آقای بیاتلو که از نظر تاکتیکی مربی بسیار بزرگی است این اتفاق نمی‌افتد اما مشکلات زیادی دارم و این مساله باعث عدم تمرکز بازیکنان شده تا تیم‌مان دچار افت شود.


|





منبع

خبرنگار: علی رضایی

فیض کریملو افزود: یکی از نکات مهم در رشد استقلال اوج‌گیری قایدی بود. استقلال حالا با آرامش بازی می‌کند و آرامش دیگر تیم‌ها را با حضور قایدی به هم می‌زند. او دوباره همان بازیکن قبل شده است. خودم هم از این بابت خوشحالم.

احمد فیض کریملو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص عملکرد استقلال در هفته‌های اخیر اظهار داشت: نتایج نشان می‌دهد استقلال خوب کار کرده و افت را پشت سر گذاشته است. از لحاظ فنی هم انصافا بازیکنان بهتر شده‌اند و خیلی بهتر از قبل بازی می‌کنند. از لحاظ انگیزه هم رشده کرده‌اند و اوضاع بسیار بهتر شده است.


احمد فیض کریملو: بیش از حد روی ساپینتو حساس شده‌اند/ آبی‌پوشان حرفه‌ای‌گری کنند، دوباره قهرمان می‌شویم نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف