تازه‌کارهای پرفروش این هفته‌ سینماها معرفی شدند





منبع

بر اساس آمار اعلامی سامانه مدیریت فروش و اکران سینما، چند فیلم تازه‌ اکران شده در سینماهای کشور طی یک هفته خود را به رتبه‌های نخست جدول فروش هفتگی رساندند و پیشتاز شدند.

«آهنگ دو نفره» کاری از  آرزو ارزانش است که با فروش 27 هزار بلیط به ارزش یک میلیارد  و 158 میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش قرار گرفته است.


فیلم کمدی  «فسیل» به تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان و کارگردانی کریم امینی از 25 اسفند به روی پرده سینما‌های کشور رفت. «فسیل» این هفته با فروش 255 هزار بلیت به ارزش 10 میلیارد و 692 میلیون تومان همچنان در صدر جدول فروش سینما‌ها قرار گرفته است.


«عروسی مردم» از دیگر فیلم‌های سینمایی تازه اکران شده نیز با فروش 26 هزار قطعه بلیط به ارزش یک میلیارد و 126 میلیون تومان رتبه ششم جدول فروش هفتگی سینماهای کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه فرهنگی و هنری برنا؛ سینمای ایران این هفته در مجموع با 553 هزار و 697 نفر مخاطب و اکران 16 هزار 841 سانس مبلغی بالغ بر 23 میلیارد و 577 میلیون و 314 هزار تومان فروش داشت.

بخوانید:  طلسم استقلالی‌ها ادامه دارد!
انتهای پیام/

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

تازه‌کارهای پرفروش این هفته‌ سینماها معرفی شدند

«شهر هرت» کاری از کریم امینی امینی است که با فروش 130 هزار بلیط سینما توانست 5 میلیارد و 605 میلیون تومان بفروشد و در رتبه دوم جدول فروش سینما‌ها قرار گیرد.


آیا این خبر مفید بود؟

«کت چرمی» کاری از حسین میرزامحمدی تنها در هفت روز اکران به رتبه‌های نخست گیشه سینما رسید و با فروش 38 هزار بلیط به ارزش 1 میلیارد و 797 میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش هفتگی سینما‌ها قرار گرفت.


|