تجلیل از “علی پاکد‌امن” در دیدار نوروزی “علی جوادی” مدیرکل با معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران

تجلیل از علی پاکد‌امن در دیدار نوروزی علی جوادی مدیرکل با معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران

انتهای پیام/

 



منبع

در دیدار نوروزی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با معاون سیاسی اجتماعی استانداری، از “علی پاکد‌امن” قهرمان رشته شمشیربازی به پاس کسب سهمیه المپیک پاریس و مدال جهانی مسابقات مجارستان، تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازتهران، مراسم تقدیر از این قهرمان ارزنده پایتخت در راستای حمایت از قهرمانان ملی استان تهران و با حضور “علی جوادی” مدیرکل ورزش و جوانان و دکتر سید عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران، امروز در محل استانداری انجام شد.
در این دیدار، جوهری با اشاره به اتفاقات خوبی که در اداره‌کل ورزش و جوانان رقم خورده، اقدامات و فعالیت‌های ورزش استان را با اخلاص و خالصانه عنوان و تأکید کرد: به‌همین دلیل خداوند هم کمک کرده تا بسیاری از کارها و حمایت‌ها در ورزش و جوانان استان تهران انجام شود.
وی ادامه داد: اقدامات خوبی ازجمله استفاده از ظرفیت شهرستان‌ها و همچنین جذب اعتبارات لازم برای توسعه زیرساخت‌ها در ورزش و جوانان پایتخت صورت‌گرفته است.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران همچنین از تلاش‌های جوادی مدیرکل که منجر به اتفاقات خوبی در سال 1402 برای ورزش و جوانان استان تهران شده، تقدیر کرد و گفت: ارزیابی‌های مختلف از رویکرد مثبت ورزش تهران، نشان از تلاش و توسعه فعالیت‌ها در این اداره‌کل دارد.
وی از توجه ویژه اداره‌کل به قهرمانان و مدال‌آوران استان تهران هم تشکر کرد و افزود: افتخارآفرینی‌ها در عرصه ورزش و جوانان استان تهران بسیار قابل‌توجه بوده و نشان‌دهنده آنست که یک همبستگی خوبی در مجموعه مدیریتی ورزش تهران حاکم است.
در این دیدار جوادی مدیرکل، وظیفه ذاتی اداره ‌کل ورزش و جوانان را ارتباط بیشتر با قهرمانان و ورزشکاران و حمایت از هیات‌های ورزشی رشته‌های مختلف عنوان کرد و گفت: طی دو سال گذشته به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی‌شده تا همه ورزشکاران، اداره‌کل را خانه خود بدانند و این ارتباط باعث شود تا از حمایت‌ها و همراهی‌های لازم برخوردار شوند.
وی برای علی پاکدامن آرزوی موفقیت و ابراز امیدواری کرد ورزشکاران استان تهران در بازی‌های المپیک پاریس درخشش خوبی داشته باشند.
در این دیدار،صائبی مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران، پیام نظر رئیس روابط‌عمومی و حسن داورزنی رئیس امور اداری اداره کل، عرب رئیس هیات ورزش باستانی و پهلوانی استان و حسین رحیمی پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات، مدیرکل را همراهی ‌کردند.

بخوانید:  فیلم‌های جشنواره فجر در روستاها به نمایش گذاشته می‌شوند