تشریح عملکرد هیات تنیس روی میز گیلان در سالی که گذشت



به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ عارف احمدی فر رییس هیات تنیس روی میز گیلان در گفتگو با برنا در خصوص عملکرد سال گذشته این هیات مطرح کرد:از مهمترین‌های فعالیت‌های سال ۱۴۰۲ هیات تنیس روی میز گیلان برگزاری سه دوره مسابقات کشوری بود که پس از سال‌ها در گیلان میزبانی این مسابقات را برعهده داشتیم.

وی گفت: مسابقات در یک دوره در رده سنی نونهالان، مسابقه در رده سنی هپس (بین رده سنی نونهالان و نوجوانان) برگزار شد که دراین رده سنی یکی از بازیکنان گیلان بنام محمود نظری توانست مقام هفتم کشور را کسب کند.

احمدی فر در ادامه تصریح کرد:همچنین در اسفند ماه سال گذشته میزبان لیگ دسته یک کشور بودیم که با بیست تیم از سراسر کشور در رشت برگزارشد.
وی با بیان اینکه گیلان برای اولین بار با شش تیم در این رقابت‌ها نماینده داشت، افزود:
تیم دفتر فنی مهندسی آراد مقام نائب قهرمانی لیگ باشگا‌های دسته یک کشور را بدست آورد و در سطح کشور مقام دوم را از آن خود کرد و توانست سهمیه مسابقات لیگ برتر را برای مسابقات ۱۴۰۳ کسب کند.

رییس هیات تنیس روی میز گیلان تشریح کرد:از دیگر فعالیت‌های مهم هیات درسال گذشته برگزاری لیگ داخلی استان باحضور ۱۲ نفر برتر تیم ملی بزرگسالان و همچنین بازیکنان داخلی که سطح فنی بسیار بالای داشتند، بود.

وی اضافه کرد:رییس محترم فدراسیون تنیس روی میز کشور، هیات رییسه محترم و سرمربی تیم نوجوانان درمرحله نیمه نهایی ون‌هایی این مسابقات حضور داشتند.

وی افزود:درسال گذشته کلاس‌های مربیگری، داوری مختلف و حتی کلاس‌های مربیگری درجه یک نیز توسط این هیات برگزار شد.

بخوانید:  انتشار مقاله استاد دانشگاه شریف در مجله معتبر انجمن فیزیک آمریکا

احمدی فر با بیان اینکه درسال ۱۴۰۲ در تمامی مسابقات کشوری و منطقه‌ای از گیلان اعزام تیم ونماینده داشته ایم، گفت: مقام‌های مختلف کشوری نیز در این رقابت‌ها کسب شد.
وی تاکید کرد:در مسابقات استعداد‌های برتر در استان تهران، کمیل نیک نژاد توانست مقام دوم کشور را کسب نماید.
وی در خصوص برنامه‌های آتی هیات تنیس روی میز استان گیلان گفت:درسال جدید باید بتوانیم برنامه ریزی و اهداف مهمی که اعضای هیات درنظر دارند را به انجام برسانیم.
وی در تشریح این اهداف عنوان کرد:میزبانی مسابقات کشوری ومنطقه ای، هماهنگی با تقویم فدراسیون برای برگزاری مسابقات مختلف و اعزام تیم از مهمترین آنها بشمار می‌روند.

احمدی فر با اشاره به اینکه در حوزه همگانی نیز برنامه‌های خوب و مفرحی از سوی کمیته همگانی هیات درنظر گرفته شده، خاطر نشان کرد: درهمین راستا مسابقات روز جمعه که درپارک برگزار شد ازجمله برنامه‌های همگانی هیات تنیس روی میزگیلان بود.

رییس هیات تنیس روی میز استان اظهار داشت: در عرصه همگانی و قهرمانی لازم است بسیار خوب وبا برنامه منجسم پیش برویم و درلیگ برتر خوش بدرخشیم.

وی برگزاری کلاس‌های آموزشی و داوری درراستای ارتقا فنی مربیان و داوران را از دیگر برنامه‌های آتی هیات برشمرد.

رییس هیات تنیس روی میز گیلان در خصوص چالش‌ها و موانع این هیات عنوان کرد: این مشکلات بیشتر از حیث حمایتی است، همه ابزار‌های این رشته وارداتی است و با دلار محاسبه میشوند، قیمت‌ها پی در پی افزایش می‌یابند که امیدواریم مسئولین محترم اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون نگاه حمایتی به هیات‌ها در این مقوله داشته باشند تا بتوانیم گام‌های موثری برای توسعه این رشته ورزشی در بین جوانان برداریم.

بخوانید:  اولین دوره پیکلبال قهرمانی استان آذربایجان‌غربی با شرکت ۲۴ تیم برگزار شد

گفتگو: نوشین میربلوک

انتهای پیام /



منبع