جشن پیروزی انقلاب در روز ۲۲ بهمن با حضور پرشور مردم دهلران

امام جمعه دهلران در جمع راهپیمایان در میدان بسیج گفت: این انقلاب زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) می باشد.

موسوی گفت: مسئولان قوا بخوبی می بینید که این مردم همه آمده و کار را تمام کردند و عزت و اقتدار ایران اسلامی را و استکبار ستیزی فریاد زدند به این مردم که افتخار نظام هستند، خدمت خالصانه و صادقانه کنید، به ضرورت ها توجه کنید و به رفع مشکلات معیشت و اقتصاد مردم توجه ویژه کنید.

در پایان راهپیمایان با به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل و با ندای الله اکبر قطعنامه سراسری را تایید کردند



منبع

آری، مرزداران دهلرانی این بار نیز با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند و موجب یاس و ناامیدی دشمن و سربلندی نظام شدند.

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی افزود: این انقلاب الهی که بنیانگذار آن امام راحل است، علی رغم فتنه ها و توطئه ها از بین نرفت و امروز با اقتدار مسیر رشد و توسعه را ادامه می دهد.

همه آمده بودند و دهه هشتادی ها و نودی ها هم با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی شرکت کردند تا به دشمنان و بدخواهان نظام بگویند پای انقلاب و ارزش ها ایستاده و گوش به فرمان ولایت هستند.

خانواده های معظم شهدا نیز با حمل تمثال مبارک شهدا آمده بودند که بگویند ای شهدا ببیند که امروز و در ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۱ چگونه مردم در حمایت از انقلاب ، ارزش ها و شهدا به خیابان ها آمده و بر عهد و پیمان خود با انقلاب خمینی و شهدا پایبند هستند.

بخوانید:  برپایی نمایشگاه «خورشید شب» در کاخ گلستان/ رونمایی از قدیمی‌ترین عَلم‌ عزاداری دوره صفوی
وی اظهار داشت: امروز دشمن جنگ نرم و ترکیبی بکار گرفته و علیه دین و قرآن هجمه می کند ، عفاف وحجاب را نشانه گرفته اما خدا را شاکریم با وجود رهبری هوشیار و مردمی با بصیرت از گردنه حمله به دین نیز عبور خواهیم کرد.

امام جمعه دهلران تاکید کرد: ای مردم در عصر غیبت و عصر فتنه ها هوشیار باشید تا از این فتنه ها عبور کیم.